Det gamle forum lever stadig

Startet af Karen Graabæk Møller, 26 Nov 2010 - 17:32

Forrige emne - Næste emne

Karen Graabæk Møller

Var lige forbi det gamle forum, for at se om der var gamle tråde der stadig levede. Og til min overraskelse kan jeg se at det gamle forum lever i bedste velgående, og nye tråde oprettes hele tiden.

Jeg forstår godt at man valgte at lave mulighed for at man stadig kunne skrive svar i gamle tråde, men at det er muligt at oprette et nyt emne, det kan jeg ikke se det fornuftige i. Det må da være meget nemt at sørge for at man ikke kan.

Lad os nu få trukket de sidste tvivlere herover i det nye forum - nu hvor vi har fået åbnet de fleste grupper for ikke-medlemmer, synes jeg faktisk ikke, at det er forkert at "tvinge" dem herover!

Med venlig hilsen
Karen G. Møller

Arne Christiansen

Hej Karen kunne du ikke give et eksempel på et nyt emne. Jeg kan ikke finde nogen.
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Karen Graabæk Møller

Hej Arne

Rødmer lige lidt (finder lige en smiley)  :-[

Kan ikke lige finde et eksempel - rødmer endnu mere!

Havde vist været lidt hastig - fik læst det øverste indlæg under aneefterlysning som oprettet november 2010 - men det er det jo ikke, vel altså.

Trækker alt tilbage, undskylder mange gange! Finder lige noget jeg kan gemme mig under!

Hilsen
Karen G. Møller

Arne Christiansen

Der er da ingen grund til alle disse undskyldninger. Vi er da altid interesseret hvis der er noget der ikke fungerer som tilsigtet. Det gamle forum vil i adskillige måneder fremover være åbent for at besvare i allerede eksisterende tråde, men på et tidspunkt efter næste generalforsamling vil det måske blive lukket for svar i eksisterende tråde/emner også.
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Jens Voigt

Hvorfor er de gamle tråde ikke bare importeret her til? Der ligger en masse god info i de tråde!