Borgerlige ægteskabsbøger Københavns Amt og kommune Register for 1935 opsl. 363

Startet af Kirsten Ørum, 17 Maj 2012 - 03:40

Forrige emne - Næste emne

Kirsten Ørum

Hej

På oplsaget er anført Ragnhild Dorthe Ørum - nr. 3726.

Dette nr. findes ikke i nogen af ægteskabsprotokollerne for Københavns Kommune - såvidt jeg kan se.

Hvor finder jeg denne vielse?

Venlig hilsen
Kirsten Ørum

Lissa Pedersen

Hej Kirsten,

Opslag 363 i registeret i 1935 er en blank side, så ? ? ?

I selve ægteskabsbogen er det nummer (3726 1935), du skriver, en helt anden person (opslag 129).

Kan du forklare lidt nærmere?

Hilsen Lissa

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kirsten Ørum

Hej

Ja jeg kan godt forstå, du ikke kan hitte rede i det, jeg skriver... fy ha for en bommert!

Det er året 1938 opslag 363: Raghild Dorthea Ørum - nr. 3726 - dette nr. og flere til mangler i protokollen for borgerlige vielser i 1938.

Altså jeg tror ikke disse manglende nre. kommer senere ... i hvert fald ikke af sig selv!

Jeg tækte, at der måske var en mere plausibel forklaring.

Venlig hilsen
Kirsten Ørum

Gitte Johansen

Nu kan jeg ikke huske om det var 1932, der manglede på et tidspunkt, men de er kommet på senere.


21/12-2011



Endnu flere arkivalier på Arkivalieronline

I disse dage er der flere gange kommet nye arkivalietyper på Arkivalieronline. I dag fra Københavns Skiftekommission og i går var det Borgerlige ægteskabsprotokoller.

Arkivalieronline bliver jævnligt opdateret med flere arkivalier, både når det gælder kirkebøger og andre arkivalietyper. Vi supplerer med flere, efterhånden som de bliver klar til nettet, og evt. huller i rækkerne af f.eks. skifteprotokoller eller borgerlige ægteskabskabsbøger bliver så fyldt ud.

Taget fra nyheder på AO
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kirsten Ørum

Hej

De svar kan jeg ikke rigtig bruge til noget.

Jeg kan sagtens - på trods af min lidenhed - forstå, at der kommer flere år online, men ikke at der mangler nogle nre. midt i et givet år, nemlig 1938.

Men lad os nu ikke tærske langhalm på det - det er det ikke værd.

Venlig hilsen
Kirsten Ørum

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kirsten Ørum


Gitte Johansen

Hej Kirsten


Lige for at genere dig igen, så ved jeg ikke, om du har bemærket, at den er kommet på.

Erik Pind og Ragnhild Dorothea Ørum.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kirsten Ørum

Hej hej Gitte

Tak for orienteringen - jeg har for længst fundet vielsen ad andre kanaler - men tak alligevel.

Hilsen og god søndag
Kirsten Ørum