Hjæl til opslag i Landsarkiv i Viborg.

Startet af Christian Buhelt, 24 Nov 2010 - 21:12

Forrige emne - Næste emne

Christian Buhelt

Hej
Kunne jeg mon få hjælp til opslag af nedestående ??

     Døde i Tversted sogn ?
« Dato: Onsdag 24 11 2010, 20:31 » Citat Redigér Slet 

--------------------------------------------------------------------------------
Hej.
Er der nogen i dette forum der ved hvor man kan finde døde/begravede i:
Hjørring amt, Horns herred, Tversted sogn, Døde i perioden 1906 - 1921 ?
I snart et år, eller mere, har opslagene for døde i ovenstående kirkebog været markeret sorte ? nu er de også væk på opslagssiden ?
Det jeg leder efter er Hanna Lovise Buhelt, født i Bindslev Kirke 1827, KB opsl. 68.Hendes mand og alle børnene bliver begravet i Tversted Kirke, og iflg. min Fader skulle hun have levet år 1908 ? Jeg kan heller ikke finde hende i KB før den tid, så hun skal iflg. alle beregninger være begravet i Tversted i årene 1906 - 1921.
Jeg har ikke mulighed for selv at køre til Tversted Kirke foreløbig, så er der lidt hjælp at hente her ?
Med venlig hilsen
Jytte.   

Anmeld til moderator    87.57.151.142 



Børge Viisholm Thomsen
Medlem

Beskeder: 13


     Sv: Døde i Tversted sogn ?
« Svar #1 Dato: Onsdag 24 11 2010, 20:46 » Citat 

--------------------------------------------------------------------------------
Hej Jytte

Prøv og spørg her i dette forum om der er en der vil læse kirkebogen for din på landsarkivet i Viborg

MVH.Børge


Hans Poulsen
Medlem

     Sv: Døde i Tversted sogn ?
« Svar #2 Dato: Onsdag 24 11 2010, 20:53 » Citat 

--------------------------------------------------------------------------------

Hej Jytte

Kan kun bekræfte dit udsagn:

AO - Tversted sogn, 1906 - 1921, virker til og med opslag 172 - derefter er de følgende opslag sorte.

Venlig hilsen
Hans

« Sidste ændring: Onsdag 24 11 2010, 20:58 af Hans Poulsen »  Anmeld til moderator    Logget 

--------------------------------------------------------------------------------
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C



Jytte Buhelt
Medlem

Beskeder: 20


     Sv: Døde i Tversted sogn ?
« Svar #3 Dato: Onsdag 24 11 2010, 21:04 » Citat Redigér Slet 

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svarene, jeg prøver hjælp til opslag i Viborg.
Med venlig hilsen
Jytte   :P