LA Viborg: Fredericia katolske menighed

Startet af Cay-Erik Geipel, 08 Apr 2012 - 14:53

Forrige emne - Næste emne

Cay-Erik Geipel

Hej

er der mon nogen som kan hjælpe med opslag på LA Viborg i Fredericia katolske menighed ?

Jeg efterlyser fødslen/dåben af Johanne Marie Zacharissen mellem 1798 og 1801 (desværre er der foskellige aldersoplysninger i folketællingerne, men ifølge hendes begravelse 1873 er hun 75 år, dvs. født 1798). Det er især forældrene jeg er interesseret i.
1805 fødes en formodet søster Anne Cathrine Sachariassen (Zachariassen). For at få vished er denne dåb også interessant.
Jeg er altid parat til at gøre gengæld i Flensborg amt.

Venlig hilsen
Cay-Erik
Venlig hilsen
Cay-Erik Geipel
geipel49@online.de

Inger Buchard

De ligger da på Arkivalieronline under 'Den romersk-katolske menighed i Fredericia' i Vejle amt

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Cay-Erik Geipel

Ja, men jeg får ingen data frem. Det ser ud til at de ikke er lagt på AO endnu.
Der kun een rød brik og klikker man på den bliver den sort.

Hilsen
Cay-Erik
Venlig hilsen
Cay-Erik Geipel
geipel49@online.de

Inger Buchard

Du har absolut ret - beklager  >:(

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Cay-Erik Geipel

Venlig hilsen
Cay-Erik Geipel
geipel49@online.de

Jørgen Christensen

Jeg kommer formodentlig til Viborg tirsdag d. 17. ds. Hvis du ikke har fået assistance fra anden side inden da, ser jeg på sagen.

Venlig hilsen,
Jørgen.

Cay-Erik Geipel

Mange tak Jørgen og som skrevet - hvis du har brug for opslag hernede .....

Venlig hilsen
Cay-Erik
Venlig hilsen
Cay-Erik Geipel
geipel49@online.de

Jørgen Christensen

Dine to piger, Cay-Erik, er søstre, døbt henh. 19/4 1801 og 21/5 1804. Alle navne er "latiniserede" i kirkebogen, men forældrene hedder noget i retning af Georgi Zacharia og Magdalena Catharina Madsen.
Jeg har lidt travlt lige nu, men om et par dage sender jeg dig en privat mail med fotografier fra mikrofilmskærmen, så du kan nærstudere detaljerne.
Venlig hilsen,
Jørgen.

Cay-Erik Geipel

Tusind tak Jørgen

dem har jeg ledt efter siden 2003. Det var først nu jeg fik ideen ang. den katolske menighed.
Jeg venter spændt på din mail.


Venlig hilsen
Cay-Erik
Venlig hilsen
Cay-Erik Geipel
geipel49@online.de