Morian Hansen

Startet af Lis Nielsen, 30 Mar 2012 - 16:14

Forrige emne - Næste emne

Lis Nielsen

Kendt dansk racerkører mm og højt dekoreret krigshelt fra 2 verdenskrig.

døbt Jens Henning Fisker Hansen kaldet Morian Hansen bliver gift med Ellen Margrethe Beck, de får ifølge div. biografier en Datter som skulle hedde Lilian er der nogen der kender hende, ved hvor hun er født eller andet der kan bringe mig på sporet af hende. Vi er på en meget lang og kringlet måde i Familie,  ???så derfor søger jeg hende....

Hvis du ved noget er du meget velkommen til at kontakte mig på mail

kenny.h.nielsen@mail.dk

vh Lis

Ellen Marie Kaae

#1
Hej

Når man googler Morian Hansen, havner man på et eller andet tidspunkt på denne side:

http://ahrenkiels.dk/toldsted/per05170.htm#0

Tilføjet:

Når du krakker hendes 2 sønner, får du kun 1 100 %s hit på hver af dem - i henholdsvis Gilleleje og Ålborg

og hvis du søger børnebørnene på facebook, får du også et meget begrænset antal hits
Venlig hilsen

Ellen Marie Kaae

Lis Nielsen

ej hvor er du god...jeg har googlet og googlet kigget gud ved hvor mange kirkebøger i københavn igennem, men kunne bare ikke finde noget, det eneste jeg ikke havde prøvet var Lilian BECK Hansen...det link du har sendt kan helt klart føre os videre til det vi mangler, men lige det link havde jeg ikke set...
igen mange mange tak

med venlig hilsen Onkel Peder og Lis


Hanne Lymark Nielsen

Må man prale lidt  ;)

I 1957 har jeg et flyvecertifikat fra Morian Hansen, idet jeg 10 år gammel var med oppe og flyve i hans fly. Han kørte dengang speedway eller var det stockcarløb i Gladsaxe Idrætspark, hvor min far var inspektør. Det var en spændende oplevelse.
venlig hilsen
Hanne Nielsen
Roskilde

Lis Nielsen

du må meget gerne prale...ud fra hvad jeg har læst om ham, var han et meget spændende menneske...ham ville jeg gerne have mødt.

vh lis

Klaus Arentoft

Citat fra: Lis Nielsen Dato 30 Mar 2012 - 16:14
Kendt dansk racerkører mm og højt dekoreret krigshelt fra 2 verdenskrig.

døbt Jens Henning Fisker Hansen kaldet Morian Hansen bliver gift med Ellen Margrethe Beck, de får ifølge div. biografier en Datter som skulle hedde Lilian er der nogen der kender hende, ved hvor hun er født eller andet der kan bringe mig på sporet af hende. Vi er på en meget lang og kringlet måde i Familie,  ???så derfor søger jeg hende....

Hvis du ved noget er du meget velkommen til at kontakte mig på mail

kenny.h.nielsen@mail.dk

vh Lis


Hej Lis,
Jeg ved ikke om denne tråd er død, men jeg er barnebarn af Morian - altså søn af Lillian.
Du kan kontakte mig på: klaus@arentoft.dk - ja, det er mig der bor i omegnen af Gilleleje ;)

/Klaus

Anne Mortensen

Når du trykker på kuverten under Lis navn vises hendes mail.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Allan G. Jensen

Citat fra: Hanne Nielsen Dato 31 Mar 2012 - 10:23
Må man prale lidt  ;)

I 1957 har jeg et flyvecertifikat fra Morian Hansen, idet jeg 10 år gammel var med oppe og flyve i hans fly. Han kørte dengang speedway eller var det stockcarløb i Gladsaxe Idrætspark, hvor min far var inspektør. Det var en spændende oplevelse.


Jeg har også set ham nogle gange men jeg mener at det var i grusgraven ved Triumfvej han kørte,

mvh
Allan Jensen

Hanne Lymark Nielsen

Mon ikke Gladsaxe lokalarkiv ligger inde med nogle oplysninger eller billeder fra de arrangementer, der foregik i Gladsaxe idrætspark. Jeg ved min far indleverede noget materiale. Om der er billeder af Morian Hansen ved jeg dog ikke.

venlig hilsen
Hanne Nielsen
Roskilde