Brothers Keeper

Startet af Hanne Pedersen, 18 Mar 2012 - 11:22

Forrige emne - Næste emne

Hanne Pedersen

Jeg er ved at overføre alle mine slægtsdata til BK, jeg ved ikke om jeg ikke er helt fortrolig med programmet endnu - for jeg kan ikke få det til de ting der står i bogen.
Og jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får lavet en hjemmeside, da jeg købte programmet troede det at registreringen betød at der var en hjemmeside-

kan nogen hjælpe mig med et råd til hvordan jeg får data på nettet, så min familie kan følge med?
på forhånd tak
Hanne Pedersen

Eli Lothardt Dahl

Hej Hanne

når du åbner BK, går du til Familier (yderst til venstre)

herefter trykker du på filer, og går til "Opret HTML-fil"

Denne HTML-fil overfører du til din egen hjemmeside.
Venlig hilsen

Eli-Grenaa

Hanne Pedersen

Tusind tak, det lyder da rimelig enkelt.
mvh
Hanne

Hanne Pedersen

Hej
mon du også kan hjælpe mig med et enkelt råd om hvordan jeg får flyttet mine billeder i BK billedmapperne+

tak
Hanne

Eli Lothardt Dahl

Hej Hanne

det er ikke så nemt, men jeg er bestemt heller ikke ekspert. Overførsel af billeder kan jeg ikke hjælpe dig med.

Du kan se min hjemmeside på: http://home1.stofanet.dk/elines-aner/. Den trænger gevaldigt til et eftersyn ;)
Venlig hilsen

Eli-Grenaa

Hanne Pedersen

tak for hurtigt svar, jeg er lidt skuffet over BK, men måske bliver det bedre når det hele kører - jeg har kigget på din hjemmeside, jeg kan godt se der ikke er så mange billeder.
mvh
Hanne

Erik Nielsen

Vedrørende flytning af billeder, så er der i forbindelse med at du danner Familiegruppe skema som HTML fil en mulighed for at vælge, at billeder skal kopieres til samme Folder/bibliotek som HTML filerne.
Så vil linkene passe i skemaet

Mvh / Erik Nielsen
Med venlig hilsen
Erik Nielsen, Lystrup