http://www.ddd.dda.dk/asp/Soeg_dk_enkel_sp.asp

Startet af Bent Nielsen, 18 Nov 2010 - 15:49

Forrige emne - Næste emne

Bent Nielsen

Jeg brugt systemet flere gange i dag, men nu får jeg fejl, hvorfor?


Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

Subquery returned more than 1 value. This is not permitted when the subquery follows =, !=, <, <= , >, >= or when the subquery is used as an expression.

/asp/Soeg_dk_enkel_sp.asp, line 329

vh
Bent

Leif Sommerdal

Jeg får samme fejl, medmindre navnet er meget præcist.
Jeg tror, at sa har ændret i koden - uden at have testet ordentligt

Mvh
Leif Nielsen
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Jette Nielsen

Jeg har oplevet det samme,har brugt dda i dag uden problemer,
men får nu fejl uanset hvordan jeg søger.

Venlig hilsen
Jette Nielsen

Bent Nielsen

Det bekræfter min teori:
Al test foregår i produktionssystemerne.
vh
Bent

Leif Sommerdal

Det er ikke en teori. Det er fakta.

Virker det, er det produktion - ellers er det en test.

Mvh
Leif
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Birthe Hollingbery

Jeg er glad for, at det ikke kun er mig, der får denne besked. jeg var lige ved at tro, at jeg var blevet helt senil.

Venlig hilsen

Birthe

Tove Alberg

Birthes ord er som talt ud af min mund.

Har knoklet hele eftermiddagen, med mellemrum, for at finde FT'er.

Godt jeg kiggede her, inden jeg gik helt i spåner.

Så er der måske håb en anden dag.

Hilsen Tove

Poul Bæk

Jeg har oplevet samme problem. Det er muligt, jeg tager fejl, men er der ikke kommet et nyt felt på søgesiden? Næsten helt nede står der efter "FT år" et felt, hvor der står "omfatter". Klikker man på det, får man også mulighederne >, <, >= og <=
Jeg synes ikke, jeg har set feltet før (det kan også være, jeg bare er ved at blive gammel). Kan det være årsagen til problemerne?

Venlig hilsen
Poul Bæk

Kirsten Sanders

Jeg har i hvert fald set det nævnte felt i et par dage, og har også brugt det med stor fornøjelse.
Til gengæld så får jeg samme fejl som jer andre her i dag. Bare frustrerende.

Venlig hilsen
Kirsten
Bliv medlem af Danske Slægtsforskere - det koster kun 290 kr om året.

Poul Bæk

Citat fra: Kirsten Sanders Dato 18 Nov 2010 - 23:45
Jeg har i hvert fald set det nævnte felt i et par dage, og har også brugt det med stor fornøjelse.

Okay, i denne uge var jeg først inde på siden i går. Og jeg er enig i, at feltet vil være til stor nytte.

Venlig hilsen
Poul Bæk

Kjeld Ulrik Nielsen

#10
Citat fra: Poul Bæk Dato 18 Nov 2010 - 22:32
Jeg har oplevet samme problem. Det er muligt, jeg tager fejl, men er der ikke kommet et nyt felt på søgesiden? Næsten helt nede står der efter "FT år" et felt, hvor der står "omfatter". Klikker man på det, får man også mulighederne >, <, >= og <=
Jeg synes ikke, jeg har set feltet før (det kan også være, jeg bare er ved at blive gammel). Kan det være årsagen til problemerne?
------------------------------------------------------------------------------------

Information fra DDA
2010 10/11 På søgesiderne 'Søg efter person' er der tilføjet mulighed for at begrænse søgningen til før eller efter et valgt folketællingsår. Det skulle gerne gøre det nemmere at få det ønskede resultat frem.

Jeg sendte en email til DDA i går ved 16-tiden om dette problem, men har endnu ikke set noget svar.

M.v.h.,
Kjeld Nielsen.
Med venlig hilsen
Kjeld Nielsen

Grete Nielsen

Venlig hilsen
Grete Nielsen

Lis Petersen

Jeg forstår at der er kommet denne information fra DDA:

2010 10/11 På søgesiderne 'Søg efter person' er der tilføjet mulighed for at begrænse søgningen til før eller efter et valgt folketællingsår. Det skulle gerne gøre det nemmere at få det ønskede resultat frem.

Det må vist være en stor misforståelse, for nemmere er det ihvertfald ikke blevet.
Jeg har nu i flere dage prøvet at "knække koden" uden held.

Først prøver man alle mulighederne med = > < osv. indtil man ender med én der virker - tror man da.
Her får man så at vide at der findes 0 personer i den valgte FT - uanset hvilken og uanset navn.  ???

Meget frustrerende.
Jeg har svært ved at se formålet med denne ændring.

Lis Petersen.
Lis Petersen - 3000


Lis Petersen

Hej Berit!

Mange tak for linket: http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,2641.0.html

Jeg var åbenbart uheldig at ryge ind i de problemer som flere oplevede i går, og kunne slet ikke finde ud af det.
Nu har jeg gjort som dig: Kopieret vejledningen, som kan bruges indtil man får det lært.

Vh Lis Petersen.  :)
Lis Petersen - 3000