Lundtofte opslag 106 1930 - 1952 Trodyb

Startet af Malene Søgaard Trodyb, 10 Mar 2012 - 20:16

Forrige emne - Næste emne

Malene Søgaard Trodyb

Hej forskere

Hvordan kan jeg finde ud af mere om ovennævnte´s "far" altså ham der har lagt navn til barnet´s efternavn, vil gerne finde ud af hvor han er født, så jeg kan komme tilbage i slægten.

Lundtofte opslag 106 1930 - 1952 1947 Benny Jens Trodyb

Jeg søger oplysninger om Vagn Alsbro Trodyb.

På forhånd tak.

Med Venlig Hilsen

Malene Trodyb

thorkild kanstrup jensen

Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Malene Søgaard Trodyb

Vedkommende er død ca. 1988-89 så forhåbentligt ingen problemer der :-)

K. Thidemann

#3
Citat fra: Malene Søgaard Trodyb Dato 10 Mar 2012 - 20:16

Hvordan kan jeg finde ud af mere om ovennævnte´s "far" altså ham der har lagt navn til barnet´s efternavn, vil gerne finde ud af hvor han er født, så jeg kan komme tilbage i slægten.


Barnet får jo navn efter konens 2. mand, barnet er MÅSKE i slægt med konens første mand, der kan være hans bioplogiske far.

Måske står der Stefania blev viet i Nørresundby 2. gang 7. oktober 1950. (den kirkebog er ikke tilgængelig)

---------
Bemærk der yderst til højre står hvem barnets far er - det må være ham du skal have fat i, og føre ind i dit slægtstræ.

Du ved ikke om han er død, så hold dig til Thorkilds råd.
mvh K.Thidemann 9000

Gitte Johansen

#4
Slettet. Er oplyst.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

K. Thidemann

Gitte det var jo ikke smart at skrive - prøv at læse hvad Thorkild skriver.
mvh K.Thidemann 9000

Gitte Johansen

Fuldstændig rigtigt.

Har også slettet det.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Malene Søgaard Trodyb

Ok, tak for svar indtil videre. Bare lige for at præcisere, så er Vagn Alsbro Trodyb død 1988-89 og Niels Benny Rasmussen er død 1993, så der er ingen af dem der er nulevende, selvfølgelig på nær barnet, men ham søger jeg ikke oplysninger om, ham kender jeg, men han kan ikke svare på spørgsmålene  :)