Tilbyder: opslag i Aabenraa

Startet af Hanne C. Christensen, 16 Nov 2010 - 23:41

Forrige emne - Næste emne

Hanne C. Christensen

Hej.

Jeg regner med at tage på Landsarkivet i Aabenraa på torsdag ( dvs. den 18. november ).


HVIS jeg får tid til overs, vil jeg gerne lave et par "lette" opslag for andre.

Skriv i denne tråd eller send mig en mail senest kl. 8.00 torsdag morgen.

Hilsen
Hanne.
Forsker hovedsagligt i det østlige Sønderjylland med grene til Tyskland, samt primært Jylland og Fyn.
Er pt. optaget af 1. verdenskrig - se www.denstorekrig1914-1918.dk

John Pedersen

Hej Hanne.
Måske du kunne finde finde oplysningen om HVEM Marie Christine Brink er? Hun var gift med August Friedrich Gottlieb Hansen f.18.09.1878 i Åbenrå og død 1873 i Åbenrå. En af sønnerne er Helmuth August Fridrich Hansen f.26.05.1904 i Haderselv, konfirmeret i Åbenrå og død 21.02.1968 i Åbenrå. Jeg er løbet ind i en blindgyde hvad angår Marie Christine Brink. I sønnens dåbsregister støder jeg på hende første og eneste gang: 1892-1906, Haderselv Vor Frue, Haderslev,Haderselv. Opslag 256.
God tur Hanne.
Venlig hilsen John

Charlotte Andersen

Hej

Hvis du har tid må du meget gerne slå Jacob Boisens dødsdato d. 20.06.1900 op. Han er død i Løjt Kirkeby, Rins herred, Åbenrå amt. Jeg mangler nemlig hans fødselsdato, så det ville skønt hvis det stod nævnt.

Håber meget du får tid

Charlotte Andersen

Hanne C. Christensen

God aften John & Charlotte.

Jeg forsøger at få tid til jeres opslag i morgen.

Hvis ikke kirkebøgerne er der, så ser jeg efter i personregistrene - de er altid gode.

Jeg lader høre fra mig i løbet af weekenden - enten i denne tråd eller pr. mail.

Hilsen
Hanne.




Forsker hovedsagligt i det østlige Sønderjylland med grene til Tyskland, samt primært Jylland og Fyn.
Er pt. optaget af 1. verdenskrig - se www.denstorekrig1914-1918.dk

Hanne C. Christensen

Hej John & Charlotte.

Jeg har fundet det I bad mig om.

Der kommer en mail i løbet af weekenden - jeg skal lige have det skrevet pænt af, så I ikke skal "plages" med mine kragetæer.  ;D



Hilsen
Hanne.
Forsker hovedsagligt i det østlige Sønderjylland med grene til Tyskland, samt primært Jylland og Fyn.
Er pt. optaget af 1. verdenskrig - se www.denstorekrig1914-1918.dk