toplinjen i word

Startet af Ole Christensen, 14 Nov 2010 - 21:47

Forrige emne - Næste emne

Ole Christensen

Hej.
Jeg har fået et problem i Word. Toplinjen i Word, altså den med Startside, Indsæt osv står der fint nok, men jeg skal trykke på ordet for at få valgmulighederne frem, og så snart jeg har valgt, forsvinder det underliggende igen, så jeg fx nok kan vælge skrifttype, men når jeg så skal vælge størrelse, skal jeg kalde den frem igen. Jeg har forgæves ledt efter et sted, der kan få det til at blive fremme. På min anden pc fungerer det fint.
Venlig hilsen
Ole

Jytte Rauh

Prøv at klikke på Vis - Værktøjslinier og sæt så flueben i Formater. Så skulle der gerne komme en række muligheder op.

mvh
Jytte Rauh

Palle Buch Carlsen

Hej Ole

Det lyder som om du har office 2007 eller 2010. Helt ude i højre side af "toplinien" i word, er der en lille pil ved siden af det blå spørgsmålstegn. Hvis du klikker på pilen skulle båndet gerne folde sig ud igen. Du kan også maximere eller minimere båndet ved at trykke Ctrl+F1 samtidig.
Med venlig hilsen
Palle Buch Carlsen
Århus
Henvisning til indvandrerslægterne Kirschbaum, Gercken og Nouvel modtages med tak.

Ole Christensen

Hej.
Jeg har office 2007. Der er hos mig ingen pil ved siden af det blå spørgsmålstegn, men ctrl+F1 virker. Hurra! og tak.
Ole