Mariane J. Pedersen

Startet af Margit Madsen, 19 Feb 2012 - 17:04

Forrige emne - Næste emne

Margit Madsen

Født 17. april 1870 KB 1868-1888=opslag 26 nr. 3 (Sorø,Ringsted,Allindemagle)
FT 1880 (Sorø,Ringsted,Allindemagle. Et Hus 30 (D4998)
Viet 27.aug. 1892. KB 1892-1896=opslag 98 (Sorø,Ringsted,Haraldsted)
Ægtemand: Hans Andersen=født 14. sep 1870 KB 1870-1891=opslag 2 (Roskilde,Ramsø,Gadstrup Sogn)
FT 1921=opslag 54 (Sorø,Ringsted,Haraldsted) (matr.5a)

Har før søgt i dette Forum om bl.a. dato for deres død m.v., Da jeg indtil nu ikke er kommet videre, beder jeg igen om hjælp.

Takker på forhånd
Mvh. Margit Madsen
Mvh.
Margit Madsen
figgenvej.8@gmail.com

Else Skovbo Jensen

Hej
Hvad vil du vide ? Deres død???? Hvor har du selv søgt ?

Jeg går ud fra, at du kender deres forældres navne. Fik  Mariane og Hans børn? Hvor ? Hvormange? Måske er forældrene på deres gamle dage flyttet til et barn eller blot til samme område ?

Slægtsforskning er  detektivarbejde.

med venlig hilsen
Else

Margit Madsen

Ja, det er som skrevet, datoen for deres død, jeg søger... OG ja, jeg har også forældrene både til Mariane J. Pedersen samt hendes mand=Hans Andersen's forældre. Samtlige deres børn har jeg også data på.... Men hvad nytter det, når jeg har ledt rigtig mange timer uden at kunne finde datoen for deres død.

Derfor min skrivelse her for måske at få blot et "lille hint" for at komme videre.

Men tak for svar
Mvh Margit Madsen
Mvh.
Margit Madsen
figgenvej.8@gmail.com

Kirsten Bakman Andersen

Hans Andersen døde 6. januar 1955 Ringsted og hans kone 23. august 1953 også i Ringsted.

Familien har flyttet en del rundt med adresser i Valsømagle, Slagelse, Benløse og til sidst Ringsted.

vh

Margit Madsen

Tusind tak for dit svar Kirsten.

Det er utrolig flot, at du har fundet, hvad jeg har ledt efter gennem længere tid uden resultater.

Mvh
Margit


Mvh.
Margit Madsen
figgenvej.8@gmail.com