Rendsborg

Startet af margit louise jørgensen, 10 Nov 2010 - 20:05

Forrige emne - Næste emne

margit louise jørgensen

Hej

Anna Sophie Charlotte de Castonier døde i Rendsborg den 12-10-1787 - jeg formoder, at så har hun også været der ved FT-1787

Jeg søger efter hendes datter, "Elisabeth Henriette Christiane von Deden", født 1759, henne kan jeg ikke finde nogen steder i kongeriget Danmark i 1787 - jeg tænkte, at hun måske var hos moderen

(Elisabeth  fødte et barn uden for ægteskab i februar 1787, dette barn har hun ikke hos sig)

Mon der er nogen, der vil prøve at søge efter disse 2 kvinder i Tyskland? i 1787, jeg kan ikke finde ud af det!!!

Hilsen Margit

Lars Jørgen Helbo

Rendsborg ligger jo i Slesvig, og der er ingen FT-1787. Den første bevarede var i 1803.

margit louise jørgensen

Hej Lars

Mange tak for dit svar - ja, så finder jeg jo nok ikke de 2 via folketællinger,, for i 1803 er moderen jo død og datteren har jeg styr på på dette tidspunkt, da er hun blevet gift med barnefaderen

Hvordan ligger det med et skifte efter moderen - hvordan søger jeg efter det?

Hilsen margit

Cay-Erik Geipel

I Flensborg ligger der en ft for 1769 - mon ikke den også skulle være gennemført i Rendsborg ?

Hilsen
Cay-Erik
Venlig hilsen
Cay-Erik Geipel
geipel49@online.de

margit louise jørgensen

hej cay-erik

tak for dit indlæg - jeg kan ganske vist ikke finde ud af at bruge det - men mit problem var også mest, at jeg ikke kan finde Elisabeth Henriette Christiane von Deden ved FT-1787 - og heller ikke moderen, som jeg tror, hun opholder sig hos på det tidspunkt

Hilsen margit