Efterkommer

Startet af Tinna Densted, 01 Jan 2012 - 13:05

Forrige emne - Næste emne

Tinna Densted

Min Mormor Ingeborg Fredrikke Nielsen Født Hansen 17/9 1909 Kristkirken KBH.
Har 4 brødre som jeg er ved at søge videre på . Har startet ved Henry Karl Hansen født d. 2/6 1907 . Døbt i Kristkirken,København, sokkelund Herred d. 4/8 1907 , opslag 111 nr. 70  under arkivalieronline.dk  1904-1908.
Mit spørgsmåler er - jeg kunne godt tænke mig at finde mere om omtalte Henry og evt kunne komme frem til efterkommere, Hvor og hvordan kommer jeg videre ?

På forhånd tak   
Tinna Densted

Jens Thomassen

Hej

Henry Carl Hansen finder du i Politiets Registerblade:

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1990453&searchname=polit_simple

Han findes også i FT 1921 på AO, København, Ny Carlsbergvej 88A, opslag 67.
Med venlig hilsen
Jens Thomassen
Medlem af DIS-Danmark

Tinna Densted

Tak men har hele hans data fra folketælling fra hans fødsel og op til 1930.

Men mit spørgsmål er hvor og hvordan jeg kan komme videre for at finde Henry K. Hansen dvs. hans vielse og bopæl . Skal jeg søge Kbh. rigsarkiv eller Københavns rådhus da han har boet i København ?
Hilsen Tinna

Jesper Skov

Hvis du har deres fødselsdatoer og fødested og såfremt de levede i 1968, så kan du kontakte folkeregistreret (bogerservice) i din kommune og få oplyst sidst kendte adresse for 52 kr. pr. opslag, medmindre personen har haft skjult adresse.

Med sidst kendte adresse i hånden kan du finde de relevante dødsprotokoller på arkiverne.


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Tinna Densted

Tak det vil jeg prøve  :)