Indstillinger - løst TAK

Startet af Grethe Elten Mortensen, 02 Okt 2010 - 15:11

Forrige emne - Næste emne

Grethe Elten Mortensen

Hej

Er jeg dum, jeg forstår simpelthen ikke mange af ordene. For eksempel har jeg gjort et ihærdigt forsøg på, at få lavet de forskellige indstillinger i dette nye forum. Fine ord som board og jeg ved ikke hvad dukker op.  
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, lader derfor det hele være som det er og ser hvad der sker.
Vi er altså ikke alle IT-eksperter.

God weekend
Venlig hilsen
Grethe Elten Mortensen

Mette Fløjborg

Kære Grethe!
Hvad er det, som du gene vil ændre af indstillinger? Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Grethe Elten Mortensen

Hej

Tusind tak for dit svar med tilbud om hjælp.

Jeg vil gerne være sikker på,  jeg får en mail når der er svar i mit indlæg.  Jeg har ingen mail fået om dit svar.

Jeg vil også gerne være sikker på, at jeg får en mail, hvis jeg får en privat besked, dem får jeg en del af i det gamle forum.

Jeg går ud fra, jeg som i det gamle forum kan gå ind og læse disse private beskeder og de bliver liggende indtil jeg sletter dem, og det samme så er gældende hvis jeg besvarer denne private besked.

Jeg er DIS-medlem, så der skulle ikke være nogen hindringer der.

Jeg er bestemt ikke god til det med PC indstillinger, for mig skal det bare gerne fungere, jeg har gennem tiden fået så megen fantastisk hjælp gennem DIS-forum.

Venlig hilsen
Grethe Elten Mortensen



Ulf J. Krarup

God formiddag Grethe!

Lidt kan jeg svare på. Du ønsker: "Jeg vil gerne være sikker på,  jeg får en mail når der er svar i mit indlæg.  Jeg har ingen mail fået om dit svar."

I bunden af en tråd ser du et billede som vedhæftet, klik på Abonnér.

Du kan senere checke hvilke tråde du abonnerer på ved i venstre side af et åbent forum vil du se et ikon med en Smiley.



[vedhæfting slettet af admin]
Med venlig hilsen
Ulf (5250 Odense SV)

Grethe Elten Mortensen

Hej Ulf J. Krarup

Tusind tak for dit svar.

Jeg har nu valgt abonner og håber så det er rigtigt.

Endnu et dumt spørgsmål, skal man vælge hver gang, der skrives indlæg, eller gælder det alle indlæg, ligesom i det gamle forum?

Venlig hilsen
Grethe Elten mortensen

Jens Peter Lieberkind

Hej Grethe

Den metode Ulf beskriver skal bruges hver gang der skrives indlæg.
For at få det til at gælde alle indlæg skal du klikke på "Profil" oppe i den øverste brune bjælke, derefter klikke på "Abonnement og e-mail" ude til venstre under "Ændre Profil", og på den side vælge dine indstillinger - du bør i hvert fald have den tredje og fjerde boks markeret. ("Sæt abonnering til, når du poster et svar til et emne" og "Når der sendes notifikation ved et svar i et emne, sendes der post til din e-mail"). Husk også at klikke på "Gem ændringer".
For at få e-mail når du modtager en personlig besked skal du under "Ændre Profil" klikke på "Personlige besked-indstillinger" og på denne side sætte "Få besked med e-mail hver gang du modtager en personlig besked" til "Altid".

Mvh.
Jens Peter

Ulf J. Krarup

God eftermiddag Grethe!

Jeg kan se at Jens Peter har givet dig forklaringen, så jeg behøver kun at tilføje den fil der hører til  :D



[vedhæfting slettet af admin]
Med venlig hilsen
Ulf (5250 Odense SV)

Grethe Elten Mortensen

Hej

Tusind tak for jeres svar. Jeg vil straks gå igang med jeres vejledning.

Venlig hilsen
Grethe Elten Mortensen