Holbæk amts kirkebøger

Startet af Anni Henningsen, 21 Dec 2011 - 13:51

Forrige emne - Næste emne

Anni Henningsen

Jeg har med stor glæde set, at nu er mange jyske sogne på nette i AO.

På AO´s  forside står at Sjælland vil blive lagt på i 2011, derefter Jylland, --helt fint

men jeg savner så gevaltigt Holbæk amt udskrevet til 1960, er der nogen der ved hvor langt man er kommer, og evt hvornår den kan ventes hos AO ?
Jeg har spurgt hos AO, men ikke fået noget svar.
Hos mig er den den vældig savnet

Med venlig hilsen Anni Henningsen

Inger Buchard

Jamen, vi der jagter CPR-numre i kirkebøger, kan simpelthen ikke arbejde hurtigere.
Jeg synes, man skulle tage et kig tilbage over år 2011 og se, hvor mange kirkebøger der faktisk er blevet lagt ud - resten kommer, og der er ingen grund til at belaste filmningscenteret med mails om de manglende KB. Dér har man travlt nok med at filme cpr-numre over.

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Bent Mortensen

Hej Anni

jeg kan glæde dig med at Holbæk er i spil nu men du må ikke forvente noget før næste år
men at de er på vej må jo glæde dig  ;D  ::)
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Anni Henningsen

Tak til både Inger Burchard og Bent Mortensen.

Jeg har skam med stor glæde og taknemmelighed set hvad der er sket i 2011,og gjort stor brug af det, og vil bestemt ikke jage med nogen.
Bare et lille pip, fordi en stor del af min slægt var bosat i Holbæk amt, så "lidt utålmodig kan man altid være"
Jeg vil gæde mig til det nye år, så jeg kan komme videre

Mange hilsener fra Anni Henningsen

Lis B. Jensen

hej Anni
Jeg har også lige returneret en nøgle derfra. Der er også mange der sukker efter Kirkebøger fra Lolland - hvor nogle slutter i 1891 - så de er la-a-angt bagud.
Dem jeg havde kommer nok hurtigt på. der var kun 2 perosnnumre.
Lis B. Jensen
* * * * * * * *
Ses i Legacy Forum: http://legacydansk.com og
https://vordingborglokalarkiv.dk/

Anni Henningsen

Tak Lis
Jeg glæder mig så meget til Holbæk amt.
Min egen dåb. og hvem der var faddere ved jeg ikke, jeg glemte at spørge min mor mens tid var.
Men jeg venter og prøver ikke at være utålmodig
Hilsen Anni Henningsen