Svend Hansens konf. i 1935 Vor Frue kirke

Startet af Henning Olsen Skjoldager, 09 Nov 2010 - 16:57

Forrige emne - Næste emne

Henning Olsen Skjoldager

Er der en venlig sjæl, som vil prøve at finde min far, Svend Hansens konfirmation.
Han er født 21.3.1921 på Rigshospitalet, døbt 26.12.1921 i Vor Frue Kirke. Hans mor var Karen Anna Hansen, født 15.11.1899 i Kbh. Jeg ved ikke med sikkerhed, om Svend Hansen er konfirmeret i Vor Frue kirke - men håber han er der. Det skal jo så nok være i 1935, og det år er endnu ikke i kirkebogen på nettet.

Med håbefuld hilsen
Henning Skjoldager Olsen
Venligst
Henning Skjoldager
7620

Henning Olsen Skjoldager

Undskyld, men det er selvfølgelig Landsarkivet for Sjælland mm., jeg tænker på. Hvis ellers de har kirkebøgerne fra 1935 der.
Vh
Henning Skjoldager Olsen
Venligst
Henning Skjoldager
7620

bente lindhardt

Svend Hansen er sikkert konfirmeret i det sogn, som hører til den bopæl, han havde i 1935. Så du skal vide, hvor han boede i 1935/36.

Hilsen
Bente Lindhardt

Henning Olsen Skjoldager

Rigtigt, men jeg kender kun hans adresse i 1925-tællingen. Da var den Vester Boulevard 34 (Forsikringsselskabet Danmarks bygning)  :-[

Venligst
Henning Skjoldager Olsen
Lemvig (der hvor vi ikke låser dørene, for det er ikke nødvendigt ;D)
Venligst
Henning Skjoldager
7620

bente lindhardt

Jeg ser efter i Vor Frue.

Hilsen
Bente Lindhardt

bente lindhardt

Hej Henning.

Jeg kan med sikkerhed sige, at din far ikke er konfirmeret i Vor Frue kirke. Jeg ledte i årene 1935, 1936 og 1937.

Hilsen
Bente Lindhardt

Henning Olsen Skjoldager

Tusind tak for din hjælp, Bente. Jeg ved ikke med sikkerhed, hvor min far boede, og hos hvem, mellem folketællingen 1925 og indtil jeg bliver grundlagt i formentlig januar 1943. I 1925 var han i pleje på Vester Boulevard 34 i kælderen, og det var da vist Vor Frue sogn, Ik'?
Men i hvert fald tak for din ulejlighed. Jeg må jo så søge videre.

Venlig hilsen
Henning Skjoldager Olsen
Lemvig
Venligst
Henning Skjoldager
7620