Slagballegård

Startet af Jan Østergaard Andersen, 23 Nov 2011 - 16:33

Forrige emne - Næste emne

Jan Østergaard Andersen

Jeg har erhvervet mig nogle billeder/postkort. Dels er der et af Slagballegård samt en del personfoto. Tror de stammer fra den samme familie, da de sad i samme album.

Jeg har på Geni.com for efterhånden et stykke tid siden kontaktet en Anne Lise Karen Poulsen, uden at have fået svar tilbage. Kan dog se hun ikke har været aktiv siden 2007. Hun dukkede op da jeg Googlede Slagballegård.

Vil nu høre om nogen kender hende eller en anden som vil kunne være interesseret i materialet, inden jeg splitter det op og sælger det enkeltvis.
Mvh
Jan Østergaard
www.horsensbilleder.dk

Vivi Winther

#1
Hej Jan, jeg kender Slagballegård, som ligger herude i Slagballe 8740 Brædstrup. Såfremt det er denne kender jeg også familie derfra.

Mvh Vivi

NB Kan ikke komme ind på horsensbilleder.dk  :(
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Jan Østergaard Andersen

Hej Vivi.

Jeg er næsten sikker på det er den du nævner.

Ang. hjemmesiden så er der åbenbart problemer med serveren, som vi desværre ikke selv kan gøre noget ved.
Mvh
Jan Østergaard
www.horsensbilleder.dk

Vivi Winther

Hej Jan hvad koster de billeder for om ikke andet vil jeg tage dem med på hjemstavnsarkivet her i Brædstrup, men er ret sikker på at familien er int.

Mvh Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Jan Østergaard Andersen

Hej Vivi.

Hvis familien er interesseret kommer jeg gerne forbi med dem.
Er de ikke interesseret kommer jeg også gerne forbi arkivet med dem.

Lad mig lige høre nærmere. Jeg er selvfølgelig selv lidt nysgerrig :)
Billederne skal ikke koste noget, ved hvordan man har det, hvis det er en selv, der får noget foræret ;)
Mvh
Jan Østergaard
www.horsensbilleder.dk

Vivi Winther

Hej Jan har sendt dig en privat besked.  ;) Glemte lige deri, at skrive TUSIND Tak.

Mvh Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"