Vore email adresser

Startet af Jane Stiller, 06 Nov 2010 - 20:13

Forrige emne - Næste emne

Jane Stiller

Hej

Jeg har indtil idag været så naiv, at jeg troede, at vore emailadresser kun var tilgængelige for andre medlemmer af DIS-Danmark.

MEN jeg har nu fået en mail fra en Anita - nærmest en kontakt mail- på engelsk og oversat til ubehjælpeligt dansk. Hun skriver hun har min emailadresse fra DIS-Danmark.

Er der andre der har oplevet det samme ?  :(

Mvh
Jane

Anne Mortensen

Din e-mail kan se når man trykker på kuverten i ve. side.

Så hvis vedkommende har været på DIS som Bruger kan hun vel også se din e-mail ?
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Jane Stiller

Hej Anne

Det kan du have ret i, men jeg har altid betragtet de mennesker der færdes her på siden som ordentlige mennesker og ikke nogle der sender spammails til hinanden. Så jeg må indrømme jeg er lidt skuffet.

Mvh
Jane  :'(

Ragna Jørgensen

Hej Jane

Jeg har også fået mail fra "anita"- den slags sletter jeg med det samme. Tror det ender med at hun gerne vil have fat i mit kontonummer senere.

vh
Ragna Jørgensen

Karen Graabæk Møller

Skyndte mig også at slette "Anitas" mail - men er der nogen der stadig har e-mailen/adressen, så burde moderatorerne nok lige have en mail om at slette brugeren....

Hilsen
Karen G. Møller

Tine Susanne Olsen

jeg troede egentlig vi var beskyttet herinde mod spam
men ret henvendelse til moderatorene så det kan blive stoppet  hvis andre modtager spam
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Jane Stiller

Hej til jer som har svaret på mit spørgsmål

Jeg har stadig mailen (dog er den ubesvaret).

Jeg kontakter moderator.

Mvh
Jane

Hans Peter Hansen

Hej

Er problemet de udenlandske damer som søger efter danske mænd?

Jeg har selv modtaget en sådan en for nogen tid siden, og den slettede jeg med det samme.
med venlig hilsen

Hans P. Hansen
www.bondeslaegt.dk

forsker for tiden i familien Neupart fra Sønderjylland

medlemskab af DIS-Danmark koster kun 200,- kr.
medlem af DIS-Faxe og DIS-Slagelse

Jane Stiller

Hej

Det er det sikkert, bortset fra, at det er damer de har kontaktet.

Jeg kan se du selv har slettet adgangen til din emailadresse, måske skulle vi andre gøre det samme når adgangen til den ikke er bedre sikret.

Mvh
Jane

Mette Lund

Hej

"jeg troede egentlig vi var beskyttet herinde mod spam"

Bare lige en kommentar til dette. Der er ingen steder man kan gardere sig totalt mod spammails medmindre man lukker hermetisk af til omverdenen, og det er jo ikke rigtigt realistisk.

På et site som dis-danmark, der er frit tilgængeligt, er det utopi at tro, at man kan holde spammere ude. Jeg synes faktisk det er forbløffende, så lidt spam vi får i betragtning af, at vores emailadresser ligger frit tilgængeligt (for nogle af os i hvert fald).

Mvh.
Mette

Peter Bøjesen Jensen

Enig med Mette.
Ingen grund til panik pga 1 spammail. Det kan ikke helt undgås.
Det kunne også ske på den gamle hjemmeside.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Mette Fløjborg

Kære Alle!
Den omtalte 'Anita' er tidligere i dag sat på 'spærrelisten' i dette forum på grundlag af en anden henvendelse. Jeg ved ikke hvor hun har hentet emailadresserne, men jeg er 99,9% sikker på, at det er i det gamle forum eller på den gamle hjemmeside.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Jane Stiller

Tak Mette - så er jeg glad igen  :D

Mvh
Jane