My heritage

Startet af Lilian Kristensen, 30 Okt 2011 - 11:21

Forrige emne - Næste emne

Tanja Viola Skov Christensen

Citat fra: Henning Pedersen Dato 23 Feb 2012 - 22:17

Vil det sige, at MyHeritage vil få en stærk dansk konkurrent?  ;)

haha - dog ikke! :)

Det bare en helt alm hjemmeside omkring min slægt til at starte med :)

- selvom jeg har tænkte på at lave en side hvor alle kan gå ind og oprette bruge og lægge deres info online (lidt a la MyHeritage), men det er et rigtig stor projekt, og  det kommer til at tage for meget af tid ved siden af skolen....  :) men måske på et eller andet tidspunkt, kunne det være jeg skulle server og (bedre) udgave af MyHeritage :) nu må vi  se



hmmm - en side ala facebook - kun med stamtræet?? -  det kunne være lidt sejt og lave 8)

Lilian Kristensen

Hej
Jeg startede dette emne i oktober sidste år, og som jeg har skrevet siden, droppede jeg programmet idet jeg ikke kunne komme i kontakt med de personer som havde samme aner som mig. Jeg meddelte MY Heritage at jeg ikke ønskede flere mail fra dem. Jeg troede at jeg var slettet, men nu kommer der igen post fra My Heritage, nu har de igen fundet nye Smart Matches til mig. Bliver ønsket om ikke at modtage deres mail ikke respekteret?

m.v.h.
Lilian Kristensen

Henrik Poulsen

Hej Lillian...

Du har ikke slettet din familieside og derfor vil du stadig modtage smartmatch. Men jeg sletter den i løbet af week-enden, senest mandag.