hvor blev Ingeborg Vera født 30-3 1913 ?

Startet af Bente Dahl Nielsen, 22 Okt 2011 - 15:47

Forrige emne - Næste emne

Bente Dahl Nielsen

Hej

En ældre søster blev født 31-12 1911 i Kapernaum Sogn Sokkelund København, da boede familien på Louisevej, derefter flyttede familien til Carolinevej og senere til Lyngbyvej. En yngre søster blev født 2-6 1915 i Horsens Klostersogn Nim Skanderborg.

Indimellem er Ingeborg Vera Kristensen født 30-3 1913 iflg FT 1916 Horsens Klostersogn opsl. 113.

Jeg har ledt i : Hellerup - Sankt Jakob - Sankt Stefans - og Horsens Klostersogn - uden held.

Er der andre sogne i København, jeg bør lede i ? i forhold til adresserne i København ?
Venlig hilsen
Bente Dahl Nielsen
Odense
Har aner på Skiveegnen, på Nordfyn, i Hjallese og i Åsum.

thorkild kanstrup jensen

#1
Brønshøj Sogn 1912-1919 opslag 165 Nr 14

Horsens Kloster Sogn  1909-1915 opslag 269 mellem Nr 118 og 119 ;)
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Bente Dahl Nielsen

Hej Thorkild

Så mange, mange tak for din hjælp. Jeg ledt så længe efter denne datter, familien er flyttet i een uendelighed, men det må der jo have været en grund til.

Dejligt at du fandt hende.
Venlig hilsen
Bente Dahl Nielsen
Odense
Har aner på Skiveegnen, på Nordfyn, i Hjallese og i Åsum.

Bente Dahl Nielsen

Hej

Denne familie flyttede meget, rigtig meget, så det er svært at følge dem alle. FT 1-2 1916 i Horsens Købstad Kloster Sogn - da er Ingeborg Vera nævnt. Jeg har ikke fundet dem i FT 1921, men i FT 5-11 1925 er hun IKKE, hun er da kun 12 år gammel.

De er flyttet fra København 1919 ( udtrukket fra Politiets Registerblade ) jeg ved ikke hvorhen !

Jeg har ledt i døde i Horsens Klostersogn uden held.

FT 1925 bor de i Viby Ning Aarhus opslag 423 ( der finder jeg dem ikke i 1921 )

Hvis nogen kan give mig et godt bud, vil jeg være glad. Måske bare et sted at lede.
Venlig hilsen
Bente Dahl Nielsen
Odense
Har aner på Skiveegnen, på Nordfyn, i Hjallese og i Åsum.