Søger Sophus Poulsen født 30 maj 1851 i Fremlev Herred, Århus Amt.

Startet af Svenn Chr. Trønning, 15 Okt 2011 - 15:34

Forrige emne - Næste emne

Svenn Chr. Trønning

Jeg søger Sophus Poulsen født 30 maj 1851 i Fremlev Herred, Århus Amt.
Hans forældre var Lars Poulsen og Hansine Frederikke Mohr.

Det sidste jeg har på ham er den 29. juni 1886 da bliver hans broder gift og han er forlover og anført som Isenkræmmer Sophus Poulsen, Overgade 7.
Brudgommen er Ungkarl Proprietær Johannes Marius Poulsen af Flenbjerggaard på 33 år.

Jeg har søgt efter han o Odensebasen samt i FT 1890 uden at finde ham. Han optræder ved sin broders barn dåb iden 31. jul 1887 i  Stenløse sogn i Ølstykke herred, Frederiksborg amt som " Kjøbmand Sopus Poulsen - Odense."  men ikke ved den næste døbt 22, februar 1889 i København.

Nogle der kender ham??

På forhånd tak for hjælpen

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Susanne Lund Pedersen

Hej Svenn

Kan det være ham her, der er flyttet til København? Han er fra Hørslev og der ligger et Hørslev i Framlev sogn i flg. Krabsen.

Fra politiets registerblade:

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=2323542&limitstart=0


Personer



Hovedperson
Sofus Poulsen , 30-5-1851 , Hørslev
Stillinger: Agent


Med venlig hilsen Susanne

Susanne Lund Pedersen

Hej igen

Fandt ham lige i FT 1916, København, Østerbrogade, opslag 35, nr. 4 på siden. Jeg læser godt nok fødselsåret som 1861, men han er fra Framlev, Jylland.

Med venlig hilsen Susanne

Svenn Chr. Trønning

Hej Susanne Lund Pedersen

Må jeg sige dig mange tak for din store hjælp. Det må være min selv om han skulle være født 20 maj 1851. MEN nu har jeg da noget at gå vidre med.

ENDNU  en gang tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning