Min egen hjemmeside

Startet af Jan Boesgaard, 14 Okt 2011 - 10:45

Forrige emne - Næste emne

Jan Boesgaard

Opretter bare mest et emne til snak om Projekt "Min egen hjemmeside"

Ser mange stadig har spørgsmålet og havde lavet denne side i håb om at det kunne hjælp folk.

Så i samarbejde med jer gavet mennesker kunne vi lave en et sted hvor vi kunne henvise personer til.

Så hvad er jeres indtryk?
Hvad kan vi/jeg gøre bedre?

Rediger/tilføje endelig hvis i mener der mangler noget selv, eller vil jeg gerne høre folk kommentar.

Ris/ her ^^


Jamie Jeanett Jaconelli

#2
Jeg synes ideen er fin, men bør være på vores DIS forum (undskyld).

For mig virker det rodet at en gennemgang af feks. programmer er her på DIS og det selvsamme på WIKI. Så enten er det her eller også på WIKI. Ulempen ved WIKI er der skal flere hænder til at vedligeholde (2 systemer) og samtidig skal man have guidet brugerne derhen.

Så derfor synes jeg ideen er fin, men enten eller  ;)

Leif Sommerdal

Citat fra: Jamie Jeanett Jaconelli Dato 17 Okt 2011 - 21:54
Jeg synes ideen er fin, men bør være på vores forum

På hvis forum???
Dit og Jans - eller DIS Danmarks?
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Jan Boesgaard

hmm jeg troede faktisk det var samme sted.
Men kan da godt se at det er 2 forskellige slags hjemmesider.

Wiki siderne er jo den del at dis-danmark.
Det er slægt og data også, denne forum.

Jeg tror det er det du mener. At wiki siderne, (Hvor jeg har skrevet) det ligge på dis-danmark.dk.
og forum siden hvor denne ligger, er på slaegtogdata.dk
Men forum postet var for at gøre opmærksom, få lidt kritik til siden så den kan blive bedre og feedback.
Så jeg/vi kan gøre den god.

Inger Buchard

Jeg synes, det er fint med dine sider om 'min egen hjemmeside' på DisWiki; her er der plads til pædagogiske 'hvordan gør jeg ...'-sider, linkning giver en overskuelig struktur - og især: det er let at ændre teksten, hvis den skal opdateres; det kan du jo gøre selv.

Om brugerne af DIS-Forum er opmærksomme på DIS-Wiki? Jeg tvivler, men det bliver de vel efterhånden, hvis der er godt stof at komme efter, og hvis det er klart, at sådan en tråd som indeværende handler om DIS-Wiki. Jeg var ikke klar over, at overskriften 'Min egen hjemmeside' refererede til siderne på DIS-Wiki - men har nu ændret trådens overskrift i håb om, at tilhørsforholdet bliver mere tydeligt

Inger

=> Min egen Hjemmeside
Redaktør på DIS-Wiki


Jette Sørensen

Hej.

Jeg syntes det er godt det der ligger på wiki, der er nemt at overskue.

Hvis der så er nye bruger som spørger efter hjælp til hjemme sider kan man jo henvise dem til wiki.

jeg vil  engang gerne lave min egen hjemmeside og så er jeg sikker på at jeg får brug for hjælpen der er at få på wiki.

Og til sidst vil jeg bare takke for det i/du har lagt på wiki.
hilsen Jette
hilsen jette
4440 mørkøv
www.jettesaner.dk