Hjælp til Fødsel på Rigshospitalet, april 1920

Startet af Sverre Jon Jensen, 07 Okt 2011 - 10:35

Forrige emne - Næste emne

Sverre Jon Jensen

Hej,
Er der nogen som ved hvorfor Kirkebogen for Rigshospitalet maj 1920- april 1921 ( ikke kan findes på AO?
Jeg har sendt 2 mails til AO men har desværre ikke fået noget svar.

Jeg søger nemlig en fødsel på Rigshospitalet 10 maj 1920, Alfred Henning Hansen, og jeg vil gerne vide hvad der står om forældrene ud over navnene (Albrect Oluf Hansen og Laura Ellen Hansen).

mvh
Sverre Jensen

bente lindhardt

Hej Sverre.

Alfred Henning Hansen
f. 10/5-1920 på Rigshospitalet
døbt samme sted 19/5-1920
bopæl ved fødslen: Kapelvej 23

Forældre:
Oluf Albrecht Hansen f. 31/12-1895 i Frerslev
Laura Ellen Jensen f. 23/3-1900 i Stege Landsogn

viet i Vor Frue Kirke 15/2-1920

Hilsen
Bente Lindhardt


Ghita Langballe Hansen

Citat fra: Sverre Jon Jensen Dato 07 Okt 2011 - 13:01
Cool :-)
mange mange tak!
Hej Sverre .
jeg er i familie med omtalte .Min Mand er søn af Alfreds søster. Birthe Marie Hansen f. 29/9 1939 hun er født i aldersro sogn. Hun blev gift med Jørgen Hansen på kbh.rådhus 23/5-1959 Birthe Hansen var syreske på det tidspunkt de blev gift. de fik 2 børn .Pia Hansen f. 23/ell.26 /3 1959 og Michael Hansen F. 17/6-1961. på rigshospitalet  Michael er gift med Ghita Langballe Hansen f. Nørring .Ghita f. 12/3-1962 .vi blev gift i grundvigs kirke d. 7/8-1982 og har 4 børn . Kenneth Hansen 5/5-1985 bispebjerg sogn. Kenneth er i forhold med Kristina Lindblom de har en søn .Elias Hindsgaul Hansen f. 5/2-2011. Kamilla Hansen f. 13/4-1989 bispebjerg sogn hun er i forhold med Lasse Jensen .de venter et barn til januar 2012 .Katrine Hansen 10/3-1092 . Bispebjerg sogn. og til sidst Karoline Hansen f. 13/8-1998.    og så til slægten bagud. Iluf Albrekt Hansen`s forælder .Hegnsmand Anders Hansen. og Olivia Vilhelmine Petrine Jacobsen  hun er fra Frerslev sogn jeg har dog ikke fundet hendes kirkebogs notater indnu og Laura Ellen Hansen f. Jensen`s forælder Skomager Niels Kristian Jensen og Hanne Hemmingsen . Hannes Hemmingsen`s forælder er Hemming Pedersen og Ane Margrethe Hansen  f. ca 1825 i Lindemark n og Niels Kristian Jensen`s forælder  Hans Peter Jensen og hustru Sidse Margrethe F.Kristensen. det er de oplysninger jeg kan vidergive dig på nuværende tidspunkt. du kan evt. sende mig en mail på ghita38@sol.dk      Hilsen Ghita L Hansen

Aino Hertz

Hej Bente Lindhardt

Jeg har været ude for det samme. Og jeg kunne tidligere finde min mors fødselsdato 29 maj 1920, så det er ikke fordi jeg ikke kender data, men hvorfor kan man ikke finde ovennævnte periode?

venlig hilsen Aino

Per Rathmann Hansen

Hej

Jeg er søn af Hans Børge Hansen (bror til Alfred). Birthe er således min faster Jeg hedder Per. Der vel ingen der bor på Blåmunkevej mere? Oluf havde fødselsdag nytårsaften og vi var altid der børn og børnebørn.