Hvad er der blevet af Karen

Startet af Gurli Pedersen, 07 Okt 2011 - 09:39

Forrige emne - Næste emne

Gurli Pedersen

Hej.
Jeg ville være glad hvis der sidder en som kan hjælpe mig.

Jeg leder efter Karen det er Svennings mor hans dåb er her.
Svenning Kb. 1949-1949 Rigshospitalet opslag 68 nr 1
I følge KB skulle hun også have haft 2 tideligere svangerskaber hvor er disse børn så hvis de lever.
Men hvor er hun født henne jeg kan ikke finde hende i Ringkøbing.

Karens mor hedder Mathilde Hansine Hansen f 05 jul 1902 St. Jakobs Sogn i København
Ps. Svenning er død i 1988
Mvh. Gurli
Med venlig hilsen.
Gurli B. Pedersen
        4250
Tak fordi du kikkede forbi.  ;o)

Jytte Rauh


Hej Gurli,

Jo, hun er født i Ringkøbing den 10. april 1923, som det også er angivet i Rigshospitalets protokol over fødte piger 1949-1949, opslag 68, kolonne 5. - Karen Petrea Kristiane Madsens fødsel i Ringkøbing kan du se på KB Ringkøbing i Ringkøbing amt 1909-1925, opslag 354 nr. 13. Hun var datter af arbejdsmand Peder Kristian Madsen og Hustru Mathilde Hansine Hansen, Ringkøbing. Du får oven i købet deres vielsesdato med - 8. nov. 1922 - så du kan komme videre.

Held og lykke med foretagendet!

Mvh
Jytte rauh

Gurli Pedersen


Jytte du skal have mange tak for dine oplysninger det var rigtig pænt af dig.
Skulle det være muligt at du måske kunne hjælpe mig med at finde Karens børn jeg kan se at hun har haft 2 svangerskaber ud over den hvor hun får Svenning
KB 1949-1949 Rigshospitalet opslag 68 nr 1 under svangerskaber 2 sidste kolonne.

Mvh. Gurli
Med venlig hilsen.
Gurli B. Pedersen
        4250
Tak fordi du kikkede forbi.  ;o)

Jytte Rauh

Hej Gurli,

Desværre er Ringkøbing ikke på AO i 40'erne, ellers havde jeg nok kigget der først, men måske kommer de på nettet inden længe. - Ellers ville jeg nok kigge Rigshospitalets bøger igennem, idet Karen har valgt at føde der i 1949. Der kan jo være en chance for, at hun også har født der de andre to gange.

Mvh
Jytte Rauh

Gurli Pedersen

Mange tak det vil jeg så prøve.
Mvh. Gurli
Med venlig hilsen.
Gurli B. Pedersen
        4250
Tak fordi du kikkede forbi.  ;o)