Min Side?

Startet af Inger Buchard, 28 Sep 2010 - 20:51

Forrige emne - Næste emne

Inger Buchard

Mette Fløjborg skriver på startsiden, at vi skal vedligeholde oplysninger om os medlemmer på noget, der hedder MIN SIDE.
Er denne side den, der i Forum-Sammenhæng hedder PROFIL? eller er det en side, jeg åbenbart ikke kender og derfor ikke har kunnet klikke mig frem til?

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Jesper Skov

Øverst til højre på hjemmesiden skulle stå

MIN SIDE

Velkommen, Inger Buchard


eller noget i den stil. Tryk på "MIN SIDE".


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Inger Buchard

Ja, jeg tror, jeg skal til optiker  8) Men at overskriften MIN SIDE i fed skrift skulle være et link, er [grafisk] nyt for mig. Jeg har som tidligere omtalt også et problem med krummesporet, der heller ikke lever op til 'mine' standarder for, hvordan et krummespor signalerer, at det består af aktive links.
Men måske skal jeg bare lære noget nyt - og det KAN da lade sig gøre.

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Christel Pierson

Hvis du holder musen/markøren over ordene "min side". bliver musemarkøren så ikke til en hånd?

Det gør den hos mig. Det tog mig meget lang tid, før det gik op for mig at der her var et link til siden med personlige oplysninger, bl.a. medlemsnummer, som jeg ikke kendte, fordi jeg er ny.

Jeg ville gerne skjule min mailadresse (med ordet snabel-a), som jeg ser man har gjort på den gamle DIS-side, men det er ikke muligt at gemme siden med personlige oplysninger, hvis man gør det. Systemet skal bruge adressen, går jeg ud fra.

Venlig hilsen Christel Pierson
Venlig hilsen

Christel Pierson - 4912
@}-'-,-------