Deltagere søges

Startet af Bent Jørgensen, 03 Nov 2010 - 18:02

Forrige emne - Næste emne

Bent Jørgensen


I forbindelse med nogle forsøg kildeindtasningsudvalget foretager med software, der overvejes anvendt til en ordnet registrering af strays, løse notater, billeder ....alt det der ikke passer ind andre steder.

Søges 2-3 interesserede personer der vil hjælpe med feedback på det der er lavet, samt bidrage  med egne ideer og arbejde.

Du skal være rutineret i brug af pc og gerne have lidt erfaring som bruger, af eksempelvis Wikipedia.

Med venlig hilsen
Bent
posttilbent@gmail.com

Bent Jakobsen

Jeg er frisk på at være med til at teste det der er lavet af kildeindtasningsudvalget, og komme med feedback og ideer.
Med venlig hilsen

Bent Jakobsen

Forsker blandt andet i følgende familier: Jakobsen, Hasse, Heilesen, Henkel, Hermann, Kipp, Rix, Rubæk, Sandgaard

Hjemmeside: http://jakobsen.homelinux.com

Arne Christiansen

Den er jeg med på hvis i kan tåle konstruktive forslag.
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Bent Jørgensen

Hej Bent og Arne

Tak for jeres respons.
Jeg sender jer en link og så tror jeg nok, det ikke helt færdige system, både virker og forklarer sig selv, når man har surfet lidt rundt i det. I er velkomne tll at maile eller ringe først på aftenenen, hvis alt ikke går lige efter bogen.

Jeg er blevet bedt om en mere uddybende forklaring:
Kort fortalt går det ud på at kunne anbringe de massevis af tilfældigt erhvervede oplysninger slægtsforskere løber over, på en velordnet måde, så den enkelte let kan finde dem igen og de kan findes og være til glæde for alle andre. 
Det hele foregår selvfølgelig online.
Der benyttes noget gratis (og færdigt) software fra MediaWiki blot på en lidt anden vis end det oprindeligt er tiltænkt.

Der er stadig plads til en til.

Med venlig hilsen
Bent

posttilbent@gmail.com

Steffen Andersen

Hej

Hvis du stadig mangler en, så er jeg klar.
Med venlig hilsen
Steffen
5792

Bent Jørgensen

Personligt svar sendt pr. mail
Med venlig hilsen
Bent