Fødsel/dåb Bonavent Corneliussen

Startet af Tove Nielsen, 15 Sep 2011 - 23:11

Forrige emne - Næste emne

Tove Nielsen

Hej

Jeg ønsker hjælpe til at finde fødsel/dåb mm på Bonavent Corneliussen.
FT-1787 Frørup har jeg fundet ham, hvor han er 39 år hans kone Kirstine Larsdatter 43 år og ders 3 børn.
I FT-1801 i Frørup sogn, Vindinge Herred, Svendborg Amt står han som værende 63 år, hans anden kone Anne Kirstine Erichsdatter 60 år, hans datter fra første ægteskab og hendes datter.  Her er en diff. på 10 år han skulle evt. være 49 år i 1787!!!

Jeg mener hans far er Cornelius Haugaard som er constabel i Nyborg, han er gift 2 gange først med Mette Johansdatter d. 18 dec 1720, de får børnene Johan Nicolai Haugaard, Niels Haugaard og så må Bonavent Corneliussen også være fra dette ægteskab.  Hans anden kone Kirsten Sørensdatter bliver han gift med 26 sep 1744 i Nyborg, de får børnene Bonavent og Friederich Haugaard i hhv 1745 og 1747.

Jeg håber ud fra dette, at der er een som kan hjælpe mig.

mvh
Tove Nielsen

Niels Bjøreng

Du bør henvise til dine tråde i tydningsgruppen.

Venlig hilsen
Niels Bjøreng   9400

Ole Dorch


Tove Nielsen

Hej Ole Fabricius Dorch

Tak for hintet.

Jeg kunne godt tænke mig at sætte mig i forbindelse med Anders Bébe Hansen, hvordan gør jeg?  Jeg har et hint til ham omkring Bonneven - Bonven - Benoventsen - Bonevent.

mvh
Tove Nielsen

Ole Dorch

Link direkte til hans tråd her:

http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,18147.0.html

....under Anders navn er der et billede af et brev - tryk på det - så får du hans email-adresse..


mvh.
Ole Fabricius Dorch