Slægttræ

Startet af Jette Falck Stefansen, 15 Sep 2011 - 11:39

Forrige emne - Næste emne

Jette Falck Stefansen

Hej

Jeg har læst et sted om et stort flot slægts træ man kan købe, men nu kanjeg ikke huske hvor jeg læste om det elle hvor det kunne købes. Det jeg læste om var en dame som beskrev hvordan hun satte nave og årstal ind på træet.
Mon der er nogle der har hørt om dette.

Venlig hilsen
Jette
Venlig hilsen
Jette Falck Stefansen
Grenå

Hans Poulsen



Hej Jette

- Mener du en figur i bogstaveligste forstand i form af et *træ*

eller vil

- En opstillig a la den, jeg lige har tyvstjålet fra følgende link:

http://bodilogniels.dk/html_slaegtstree/kstableau.htm

været dækkende for dit behov?

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Jette Falck Stefansen

Hej Hans
Jeg mener et træ som et træ i skoven.

Hilsen
Jette
Venlig hilsen
Jette Falck Stefansen
Grenå

Lis Petersen

Hej Jette!

Jeg henviser lige til denne hjemmeside, hvor man kan se tavlen som et rigtigt træ:
http://www.elisabethborries.dk/14297341

der står bl.a. står:
Ved et besøg på Landsarkivet i Viborg investerede jeg i en fin anetavle, som jeg indrammede og forærede min datter i fødselsdagsgave. Det var en stor succes og jeg har efterhånden på opfordring lavet talløse anetavler børn, børnebørn, søskende og min niece. Det har efterfølgende resulteret i spørgsmål om, hvorvidt jeg vidste mere om alle disse mennesker, og det gjorde jeg da. Da jeg nu har lavet 10 stk. anetavler vil jeg gerne forklare om hvordan man lettest laver en sådan, forudsat at man har en computer.

Hvordan får man fat i tavlen?
Den kan kun købes i Viborg, men hvis man sender en mail til mailbox@lav.sa.dkså kommer den med posten i løbet af et par dage, vedlagt en faktura på 75 kr. + porto.


Vh Lis.
Lis Petersen - 3000

Jette Falck Stefansen

Her Lis.

Tusind tak for hjælpen. Det var lige den dame jeg havde læst om.
Venlig Hilsen
Jette
Venlig hilsen
Jette Falck Stefansen
Grenå