For alle > Opslag i bøger og på arkiver m.v.

Wibergs præstehistorie - rettelser og tilføjelser samt manglende præstefruer

<< < (4/92) > >>

Kirsten Sanders:
Hej Søren

Jeg har modtaget den første mail - det troede jeg, at jeg havde skrevet til dig - med tusind tak og at jeg glæder mig til at se frem til at modtage de to næste.
Din mail af i dag er netop også lige tikket ind. Jeg glæder mig til at se nærmere på den.

Mange venlige hilsener
Kirsten

Sonja Munkeboe Hornsyld:
Hej

Stort arb. du er i gang med. Jeg var lige inde og kigge på et par af dine lister, men suk!

Den måde du skriver det på, kræver at man har en liste enten liggende ved siden af, eller at man skifter fra side til side.

Hvis du i stedet for nr. - eller også - havde skrevet hvem fruen var gift med, var det meget nemmere at løbe igennem. Jeg har en del præster i en gren jeg har forsket i, men min tid er ikke til at sidde og sammenligne. Det er jo oftest manden man husker, fordi der er historie til.

Mvh.
Sonja

Kirsten Sanders:
Det har jeg noteret mig. Det er også min tanke, at disse oplysninger skal med.

Venlig hilsen
Kirsten

Else Rafn:
Jeg tilslutter mig Sonjas svar. Det er håbløst at se om mine præstefruer er med hos dig.

Vil jeg kunne sende dig Præstens navn og hvilken/hvilke  frue/fruer de har været gift med?

M.v.h. Else Rafn

Kirsten Sanders:
Ja, det vil være fint med præstens navn og hustruer - så kan jeg arbejde videre med det.

Venlig hilsen og på forhånd tak
Kirsten

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version