Esther Andersen

Startet af Jytte Johansen, 02 Nov 2010 - 14:01

Forrige emne - Næste emne

Jytte Johansen

Søger alle oplysninger om Esther Andersen, f. 22-08-1905 i Skåde Mark, Holme ved Århus.
Hendes mor er Kirstine Sørensen, f. 26-03-1884 i Holme Mark ved Århus; død: 25-09-1930 i Skanderborg.
Jytte Johansen

Hans Poulsen



Hej Jytte

Det er en god idé at læse, hvad moderator skriver om et godt indlæg, se øverst på siden, hvor AneEfterlysning begynder.

Der står blandt andet:

"Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum".

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Hans Peter Hansen

Hej Jytte

Efter de gældende regler må og bør man ikke efterlyse personer, som stadig er levende.

Til dig
som evt. har noget at fortælle til Jytte, angående det hun efterlyser, så skal jeg anmode jer om at sende hende det, som privat post på hendes mail. Sådan at det ikke kommer til at så i denne tråd.

Se det også her hvordan man skriver et godt indlæg:

http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,24.msg43.html#msg43

Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.

med venlig hilsen

Hans P. Hansen
www.bondeslaegt.dk

forsker for tiden i familien Neupart fra Sønderjylland

medlemskab af DIS-Danmark koster kun 200,- kr.
medlem af DIS-Faxe og DIS-Slagelse

Jytte Johansen

Hej Hans Peter,
Jeg er ny og kom først på i går, og jeg kan se, der er meget jeg skal  lære, tak for din henvendelse,
Hilsen Jytte Johansen

Hans Peter Hansen

Hej Jytte

Det var slet ikke for at være efter dig, bare for at hjælpe dig, så du kan f en rigtig god oplevelse her på siden.

Du er altid velkommen til at spørge, hvis der er noget, du vil vide.
med venlig hilsen

Hans P. Hansen
www.bondeslaegt.dk

forsker for tiden i familien Neupart fra Sønderjylland

medlemskab af DIS-Danmark koster kun 200,- kr.
medlem af DIS-Faxe og DIS-Slagelse

Jytte Johansen

Hej Hans Peter.
Det tror jeg heller ikke, jeg er kun glad for at få mine fejl rettet
Venlig hilesn Jytte