Min printer driller

Startet af Grethe Elten Mortensen, 27 Feb 2024 - 17:21

Forrige emne - Næste emne

Grethe Elten Mortensen

Jeg har en HP ENVY PHOTO 6232 printer Jeg har Microsoft EDGE.
For nogen tid siden efter et par opdateringer på min PC, besluttede printeren sig for ikke at ville udskrive PDF dokumenter, alt anden skriver den fint.
Jeg har håbet at nye opdateringer på min PC ville løse problemet.
Dette er ikke sket. Er der en let og ikke for teknisk løsning, på problemet, som selv jeg kan klare.

Venligst
Grethe Elten Mortensen

Hans Chr. Baagøe

Når du forsøger at udskrive et PDF-dokument, står printeren så som den valgte printer? Eller står der PDF i printerfeltet, så der i stedet bliver dannet et PDF-dokument?

Er problemet i alle programmer, eller er det kun i EDGE?

Hvis printeren ikke har været tilgængelig på et kritisk tidspunkt under opdateringen i et program, vil standardprinteren typisk blive ændret for det program. I andre tilfælde gælder ændringen for alle programmer.

Det hjælper ofte at vælge printeren som standardprinter på ny, hvis den helt eller delvist har tabt forbindelsen til programmerne.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe


Grethe Elten Mortensen

Hej

Jeg bruger kun Edge-

Jeg vil i eftermiddag prøve at vælge min printer som standardprinter på ny.  Min printer har været slukket under opdateringer.

Venligst
Grethe Elten Mortensen





Grethe Elten Mortensen

Nu virker det. Tusind tak
Grethe Elten Mortensen

Hans Chr. Baagøe

Det var godt, det fungerer igen.

Man kan desværre ikke altid se, hvor kæden er hoppet af. Alle indstillinger kan se ud til at være som de skal, men bag facaden kan der godt være en skjult fejl.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe