Kristen Villadsen og Jensine Dahlgaard Andersen, f. Dahler ca. 1863

Startet af Kate hjørnegaard petersen, 04 Sep 2011 - 15:59

Forrige emne - Næste emne

Kate hjørnegaard petersen

Jeg søger ovenstående ægtepar.

Jeg ved om dem, at de har fået børnene Anna Maria Villadsen i 1893 og Ellen Kristense Villadsen i 1895, begge på toldbodgade 14 (matr. nr. 42E) i KBH.
De har en datter mere ved navn Bodil, som jeg ikke har fundet i kirkebogen endnu.

Jeg har prøvet at søge på folketællingerne på AO, men de findes desværre ikke på matriklen i de årstal der er til rådighed.

Jeg kan ikke finde dem i folketællingerne på DDD eller ved hjælp af politiets registerblade.
Jeg har fundet datteren Ellen i politiets registerblade, men ikke med nogen oplysninger der hjælper mig til at finde hendes forældre.

Er der nogen der har et bud på hvordan jeg kan komme videre??

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh. Kate Petersen


Kate hjørnegaard petersen

Men på denne kan jeg ikke se noget om Ellens forældre. Det er dem jeg søger oplysninger om.
Denne har jeg godt set.

Mvh. Kate

Mette R Francke

Hei

Jeg så at du hadde sett den , men det er utrolig hva de dyktige hjelper kan få ut av informasjonen.
Derfor la jeg den ut.

Har du funnet dåpen til  Anne M og Ellen ?

Hvis du har det så legg ut kb og oppslagsnummer , kanskje noen finner noe der som kan føre til at du finner foreldrende.

Mette
Mette R Francke

Gitte Johansen

#4
Jensine samt børn er i Toldbodgade 8, opslag 54 FT1901, og han står i opslag 55 som midl. fraværende.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kate hjørnegaard petersen

Dåb findes på AO Københavns amt, sokkelund herre, Garnisons amt 1892-1897 hhv. opslag 199 nr. 61 og 250 nr. 30.

Mette R Francke

Hei

Her er Bodil sin dåp : Garnison 1897-1903 oppslag 223.

Mette
Mette R Francke

Kate hjørnegaard petersen

Mange tak for hjælpe til jer begge.

De var ganske rigtigt på toldbodgade 8.
Nu kan jeg komme lidt videre.

Mvh. Kate Petersen

Mette R Francke

Hei

Her er vielsen til Kristen og Jensine : Garnison 1892-1899 oppslag 25.

Mette
Mette R Francke


Mette R Francke

#10
Hei

Jensine sin dåp : Thisted- Sundby 1853-1879 oppslag 60. Og her i FT thisted, Morsø Nørre, Sundby, Sundby, Fattighuset, 17F1, FT-1870, D4179 Anders Chr. Jensen Daler 56  Gift Husfader Almisselem Solbjerg, Thisted Bodil Kirstine Jensen Dalgaard 48  Gift Husmoder Hans hustru Hundborg, Thisted Maren Andersen Daler 12  Ugift barn barn Sundby, Thisted Jensine Dalgrd. And. Daler 7  Ugift barn barn Sundby, Thisted Povl Andersen Daler 4  Ugift barn barn Sundby, Thisted Mette
Mette R Francke

Mette R Francke

Hei

Dåpen til Kristen : Thisted- Bjegby 1853-1889 oppslag 12.

Mette
Mette R Francke