Vis beskeder ?

Startet af Anne Mortensen , 01 Nov 2010 - 17:16

Forrige emne - Næste emne

Anne Mortensen

I min Profil er der noget der hedder
Vis beskeder

Kan man slette alle de beskeder/indlæg eller vil/skal de stå til evig tid ?
-------------------------
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Arne Christiansen

Ideen i at skrive i et offentligt forum er vel at indlægge skal forblive. Hvis der er brugere/medlemmer der sletter deres indlæg midt i en tråd falder hele trådens ide ofte til jorden. Det er selvfølgeligt ikke umuligt at slette eller rette ens egne indlæg, men som sagt er det ikke meningen at dette skal gøres medmindre der er tale om grove fejl eller forglemmelser.
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Anne Mortensen

Tak for svar.
Jeg mener selvfølgelig ikke de skal slettes/rettes for alt og alle.

Men det undre mig, at alle mine indlæg der jo kun kan læses af mig i Vis Beskeder skal vises  - alle kan jo kun se deres egne indlæg.

Jeg tænker blot på systemet på gamle DIS hvor man kunne søge i gamle indlæg og forfattere, så jeg har svært ved at forstå at alle de indlæg også skal stå hos mig under min Profil.

Men jeg finder sikkert ud af det og forstår det hen af vejen.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Kathrine Tobiasen

Hej Anne

Egentlig kommer det sig af, at det er en mulig funktion i Forum, at alle kan gå ind og se de andres profiler og altså kigge hele striben af indlæg igennem. Denne funktion var tilvalgt i starten, men vakte protester, og derfor blev den fjernet, så man nu kun har adgang til sin egen profil.

Du kan stadig søge i gamle indlæg - omtrent som i det gamle forum. Brug knappen Søg i den brune bjælke og du kan søge på både emner og forfattere.
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.

Anne Mortensen

Tak - nu begynder det at dæmre.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770