Problemer med MyHeritage.

Startet af Hans Peter Christiansen, 20 Nov 2023 - 13:15

Forrige emne - Næste emne

Hans Peter Christiansen

Når jeg prøver at logge ind på MyHeritage- for at se efter nye DNA match - får jeg at vide at min adgangskode er udløbet, og at der er sendt en mail til mig.

Men jeg har ikke modtaget nogen mail med ny adgangskode (har kigget om den er endt i spam mail)

Er der andre der oplevet det samme?

Jeg har prøvet at kontakte dem via mail - men har ikke fået noget svar.
Mvh HP

Anne Marie Holck

Det har jeg, og mailen er sendt til den mail jeg er registreret med i MyH.

Hans Peter Christiansen

Har du fået svar Anne Marie?
Mvh HP

Anne Marie Holck

Citat fra: Hans Peter Christiansen Dato 20 Nov 2023 - 19:21Har du fået svar Anne Marie?

Ja, mailen kom med det samme som jeg forsøgte at logge ind. Det var ikke et nyt password, men et link til at lave et nyt.

Hans Peter Christiansen

Tak for svar - jeg må nok ringe til dem,
Mvh HP

Hans Peter Christiansen

Klippet fra Facebooks MyHeritages gruppe.

"Du er nødt til at væbne dig med tålmodighed - selvom det er irriterende ikke at kunne arbejde, når man har lyst. De folk der yder os support på hjemmesiden, opholder sig i Israel - og ingen af os ved hvad der foregår - der hvor de er/opholder sig 🙁. Har de overhovedet adgang til internettet? Vi andre det ikke - beder jer blot om at have tålmodighed.......grundet omstændighederne i Israel 🙏🙏 - hvis du kigger op under filer, så ligger der en vejledning til hvordan man kommer i kontakt med dem - men igen - vær tålmodig - ingen af os ved hvad der foregår"
Mvh HP

Hans Peter Christiansen

Efter at have ventet i mere end én uge - uden at få svar ringede jeg til support i USA.

1 time efter - havde jeg modtaget en mail - med mulighed for ændring af password.

Det hele virker nu igen.
Mvh HP