Søger efterkommere til Christiane (født Lamp) og Niels Peter Hansens børn, Ribe

Startet af Erik Rødsgaard Jensen, 27 Aug 2011 - 15:40

Forrige emne - Næste emne

Erik Rødsgaard Jensen

Har tidligere haft tråd angående dette emne, men prøver igen. Senest den 1/11 2010.

Jeg søger efterkommere til følgende personer, der er søskende (alle er døbt i Sct. Catherine Kirke i Ribe):

26/7 1882 - Mathias Bodewaldt Hansen
8/4 1884 - Hans Petersen Hansen
28/2 1886 - Ane Marie Hansen
22/12 1887 - Sofie Marie Hansen

De er børn efter Christiane Martha Sophie Marie Hansen (født Lamp) og Niels Petersen Hansen. De boede efter vielsen på adressen Hundegade 18 i Ribe, matrikel nr. 91a. De sælger huset 9/4 1889 til en Leonhardt Petersen, og herefter fortaber alle spor sig. Jeg har søgt efter deres konfirmationer i hele Ribe amt. Været på LA i Viborg og forsøgt forskellige muligheder - uden held. Kan heller ikke umiddelbart finde dem i FT for Ribe-området.

Så mit måske sidste håb vil være, hvis een eller anden læser dette indlæg og måske kender noget til bare een af ovenstående personer.

Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen

Mette R Francke

Hei

Jeg har funnet ett familietre på www.ancestry.com.

Mathias : Dør 1927. Ingen fler oplysning. ( Kun fødselsdato , men den har du jo)

De andre barna er det ingen fler opplysninger enn fødselsdato.

Mette
Mette R Francke

Erik Rødsgaard Jensen

Hej Mette.

Det er første gang jeg får bare lidt information. Kan du ikke skrive tilbage til mig, hvilke oplysninger du kan se om ham og hans familie? Er han emigreret til USA? Jeg vil blive dybt taknemmelig, da jeg ikke kan få adgang til den hjemmeside uden betaling. Jeg er ikke så interesseret i at betale for et længere abonnement, da jeg nok ikke får brug for det ret meget fremover.
Har du evt. mulighed for at tage skærmprints af siden eller siderne og sende dem til min mailadresse.

På forhånd tusind tak.

Erik Rødsgaard Jensen
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen