Tilbud, medlemsskab Myheritage

Startet af Bettina Balslev Sørensen, 30 Jul 2023 - 09:32

Forrige emne - Næste emne

Bettina Balslev Sørensen

Jeg har ledt og ledt, men kan simpelthen ikke finde hvor her på Forum man kan finde den nye mulighed for at tegne billigere medlemsskab hos MH. Nogen der kan hjælpe?
Mvh. Bettina

Gitte Johansen

Det er kun medlemmer, der får det tilbudt, så du kan ikke læse det. Du står som bruger???
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

AnneSimonsen

Jeg har samme problem. Jeg er medlem af Danske Slægtsforskere. Skal jeg ændre noget i indstillinger her?

Gitte Johansen

Du står også som bruger. Jeg kan se Bettina ha fået ændret sit til medlem. Fik du ikke en mail, da du blev medlem, hvor der stod, hvad du skulle gøre?
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

AnneSimonsen

Nu har jeg tjekket efter, og jeg kan ikke finde nogen oplysning om, hvad jeg skal gøre.

AnneSimonsen

Jeg har sendt en mail til foreningen og bedt om hjælp der.

Gitte Johansen

Prøv denne så finder de nok en, der kan hjælpe dig

ekspedition@slaegt.dk

MEDLEMSSERVICE
Ekspeditionen kan hjælpe dig:

Hvis du ikke har modtaget dit blad eller bestilling fra vores webshop

Hvis du har spørgsmål vedrørende dit medlemskab, fx indmeldelse, kontingent eller opsigelse

Hvis du ønsker hjælp til noget, der ikke er nævnt ovenfor eller er i tvivl om hvem du skal spørge

OK; Vi skrev samtidig.

Ekspeditionen kan kontaktes på ekspedition@slaegt.dk
Angiv gerne dit medlemsnummer i din henvendelse

Du kan også ringe til ekspeditionen på tlf. 52 79 90 20
Ekspeditionen hat telefontid onsdage kl. 15 - 17
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Nina Bardram

Jeg kan heller ikke finde ud af hvor man finder My Herritage tilbudet - har i forvejen et abonnement - skal det siges op for at få rabatten ??
Mvh Nina Bardram

bohoejsgaard

Hej
Jeg er i samme situation som Nina Bardram. Er p.t. My Heritage-bruger, men synes det er ved at blive for dyrt. Derfor kom dette tilbud i rette tid. Jeg er ligeledes medlem af Danske Slægtsforskere og har lige oprette mig som bruger i Forum.
Hvad gør jeg for at få MH-tilbuddet med rabat?

Anne Marie Holck

Mig bekendt, så gælder tilbuddet kun nye brugere af MyH. Eksisterende brugere kan ikke benytte tilbuddet.

Inge Nissen

Tilbuddet om medlemskab ligger direkte under Foreningsforhold - ikke her under Nyheder -

Henrik Berg Rasmussen

hvor finder jeg mappen om foreningsforhold, hvor jeg angiveligt kan finde mere om tilbuddet fra My Heritage?

Gitte Johansen

Du står som bruger og kan derfor ikke se foreningsforhold. Er du medlem?? så har du vel fået en mail om at oprette dig som medlem.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kit

Jeg melder mig i flokket der ikke kan finde det tilbud der skulle være på MY 2 dage endnu. Jeg er medlem, så det brude ikke være problemet der gør jeg ikke kan finde det

Gitte Johansen

Du står ikke som medlem. Har du betalt så må du lige henvende dig til ekspeditionen.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com