Hvordan findes adresse

Startet af Tiejulle, 22 Jul 2023 - 13:01

Forrige emne - Næste emne

Tiejulle

Hej
Hvordan finder jeg en afdød persons adresse i 1950'erne, når jeg umiddelbart kun har en ide om, hvilken by vedkommende opholdt sig i?
Med venlig hilsen Heidi

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com


Tiejulle

Tak for jeres svar. Jeg vil prøve at kigge på det.
Gitte beder om et navn:
Jeg ønsker at finde en Simon Simonsen, som jeg mener boede i Ballerup fra sidst i 40'erne og nogle år frem, men jeg er løbet tør i, hvordan jeg kan komme videre.
Med venlig hilsen Heidi

Gitte Johansen

https://dodsregister.dk

Di kan jo se, om han er her. Der er en del Simon Simonsen, hvis du har fødselsdato.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Tiejulle

Mange tak. Jeg har prøvet at kigge og kan desværre ikke finde ham. Jeg har ikke helt forstået, hvordan siden med dødsregistret kan hjælpe mig, da jeg godt kender både hans fødsel og død. Jeg forsøger at finde ud af mere om hans liv, men er gået i stå.
Men jeg takker mange gange for, at I har taget jer tid til at svare mig.
Med venlig hilsen Heidi

Gitte Johansen

Jeg forstod dit spørgsmål sådan, at han var død i 1950erne.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Tiejulle

Nåh okay. Jeg undskylder at have formuleret mig dårligt.
Jeg er stadig taknemmelig over, at du og andre har brugt tid på at svare mig, for det er en kæmpe hjælp, I giver herinde.
Med venlig hilsen Heidi

Marianne Lund

#8
Vejledning til at finde personer i nyere tid:
https://www.familiesogning.dk/178416618

Hvilke informationer angående f.eks. fødsel og død har du?


Med venlig hilsen Marianne

Tiejulle

Jeg ved han er født i august 1922 i København, at han tidligt blev forældreløs og muligvis kom på børnehjem. Dertil ved jeg at han er flyttet mange gange i Københavnsområdet, og at han i 1949 skulle være bosiddende som skrædder i Ballerup. Jeg ved også at han er død i 1992 omkring Køge. Men tiden fra 1930 til omkring 1980 kan jeg ikke hitte ud af at finde oplysninger om. Jeg har nu søgt via linket, men uden held.
Med venlig hilsen Heidi

Marianne Lund

Med venlig hilsen Marianne

Tiejulle

Tak for dit resultat. Desværre ved jeg det godt, for du har fundet det slægtstræ, min datter og jeg er ved at stykke sammen. Det er dertil, jeg mangler en masse ting at fylde ud i  hans liv  ;D
Med venlig hilsen Heidi