siegfreid schock

Startet af Yvonne Jensen, 24 Aug 2011 - 21:40

Forrige emne - Næste emne

Yvonne Jensen

Dette er et enme som jeg før har haft i men ikke fundet alle i denne familie.

Jeg søger min morfar Siegfreid tormod gudmon johannes nielsen ( født schack) staves nogle gang (SCHOCH),han er født d. 18-3-1905 i næstved sankt mortens sogn, død i toksværd 1989.

hans mor var Olga caroline schoch født i præstø d.3 november 1877, død 18 sept.1858 i herlufsholm sogn næstved.Hans mor blev gift med cigarmager Andreas martin nielsen ,som ikke er hans far, men får navnet Nielsen.
Blev gift i Snesere borgerlig viet til Karen sofie jensen født d. 12-5-1909 i trælløse,død 1998 i toksværd.

Jeg søger hans opvækst og ungdom, hvor har han boet og hos hvem indtil han bliver gift, han er ikke opvokset hos hans moder.

på forhånd tak.

Yvonne.

Hans Poulsen



Hej Yvonne

"Dette er et enme som jeg før har haft i men ikke fundet alle i denne familie".

Lav et link til den tråd, du tidligere har startet.

Ellers risikerer du bare at få et meget, meget stort antal data, som du i forvejen har, og det kommer du jo ikke videre med.

Desuden har det den fordel, at andre ikke sidder og bruger tid og kræfter til ingen verdens nytte.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Yvonne Jensen

Hej ,det ville jeg også meget gerne ,men jeg er ikke så god endnu til det med pc og link,jeg er meget taksom for alt hvad der bliver fundet til mig,jeg har fået nogle oplysninger om at han skulle være opvokset i nykøbing falster og delvis i Bråby ved haslev,men kan ikke finde ham ,ej heller hvor han er konfirmateret,det er lidt ærgeligt nu hvor jeg er kommet ret langt tilbage ca. 1684 til en vægter bartholomæus schock fra næstved. øv øv.

med venlig hilsen

Yvonne.