Opslag i Myheritage

Startet af Helene Pedersen, 27 Jan 2023 - 17:25

Forrige emne - Næste emne

Helene Pedersen

Hej
Jeg har søgt lidt på noget familie på Google, der kom noget frem fra Myheritage, er der nogen af jer derude, som kan se hele teksten.

Dorthe Olufsdatter ca 1704-1792
Dorthe Olufsdatter ca 1704, til Oluf or Ole Johansen og Anna Johansen
Oluf født ca 1671 i Kirkerup Sogn
Anna født ca 1683 i Rappenborg, Kirkerup sogn
Dorthe havde 5 søskende, Ole Olsen Krog, Paul Olsen og 3 mere. Dorthe døde 1792 88 år,

Jeg ville gerne vide, hvad de 3 søskende mere hedder og hvor Dorthe døde i år 1792, jeg har prøvet at søge i AO; men ikke funde noget

Kirkerup sogns kirkebog begynder først 1717, så jeg kan ikke finde børnene født.
Med venlig hilsen
Helene Pedersen
Frederiksværk

Aksel Koplev


Klip fra MyHeritage:

Om Dorte Olufsdatter:

Fødsel 1704 - Hjørring, Nordjylland, Danmark

Død 12. maj 1792 - Elling, 9900 Frederikshavn, Danmark

Forældre Anders Vognsen Kragh (Klitten), Anna Kirstine Vognsen Kragh (Klitten) (født Christensdatter)

Søskende
Laust Stephansen, Søren Andersen, Christen Jensen, Christine Jensen, Christen Jensen, Peder Andersen, Christen Andersen, Peder Andersen, Stephan Andersen Krag, Laurs Andersen, Christen Andersen, Vagn Andersen (Krag), Olle Andersen, Mette Laursen Degn (født Andersdatter (Krag)), Jørgen Andersen (Krag), Jacob Clemmensen

Ægtemand Peder Andersen

Børn Mette Nielsen (født Pedersdatter), Mogens Pedersen, Ellen Pedersdatter, Anne Cathrine Mogensen Og Lauridsen (født Pedersdatter), Anders Pedersen, Anne Mogensen (født Pedersdatter), Jens Pedersen, Else Pedersen, Søren Pedersen

Klippet er fra : Christensen iversen Web Site administreret af Hanne Phelps

hilsen
Aksel

Helene Pedersen

Hej Aksel
Tak for du så på det.

Men forældrene skulle jo hedde Oluff (Ole) Johansen og Anna Johansen, fra Kirkerup Sogn, Sorø amt.

Med venlig hilsen
Helene Pedersen
Frederiksværk