Findes der nogen i dette forum, som har kendskab til familienavnet Scheef eller anerne hertil, der kan gøre mig klogere på mit slægtstræ.
Måske kan fortælle noget personligt om nogen af Scheef'erne. Jeg selv har ikke kendt til andet end min fars 4 søskende og det er endda begrænset. Det er blandt andet dem, jeg godt kunne tænke mig, at vide lidt mere om.
Om Gurli Hørdis Scheef født 09.07.1915 Sions Sogn, ved jeg, at hun som teenager, var på opdragelsesanstalt i nogle år, men ved ikke hvor, og jeg kender ikke hendes dødsdato. Da alle søskende er døde, er der ingen at spørge. Jeg mener dog, at det må have været i 80'erne, men er ikke sikker. Jeg mangler også info om Poul Frede Scheef født 03.04.1924 Enghave Sogn. Poul fik som barn meningitis og blev hjerneskadet, dog kun i en grad, så han var "mindre begavet". Han boede hjemme, indtil min farfar døde i 1950. Jeg mener, at det er i en folketælling, at jeg har set, han havde tilknytning til Ebberødgård. Jeg kender heller ikke hans dødsdato og hvad det indebar, at han var tilknyttet Ebberødgård.
Men please alt angående Scheef har interesse.