Hvad blev der af Anine Larsine Nielsen f 16/9 1915 i Brovst,Ø hanherred,Hjørring

Startet af Niels Ole Rask, 29 Nov 2022 - 17:27

Forrige emne - Næste emne

Niels Ole Rask


Jeg søger hvad der blev af Anine Larsine Nielsen, blev hun gift og fik hun børn?
Hun var født i Brovst 16/9 1915, som datter af enke Ane Marthine Christensen og udlagt barnefader Niels Peter Nielsen
opsl 203 Brovst fødte 1910-19
Hun er den yngste af Niels Peters børn med enken Ane Martine Christensen, hun døde i 1917.
Hun fulgte med faderen, da han flyttede til Fyn, og blev gift igen i 1920. Hun ses hos familien i 1925

Svendborg, Sallinge, Nørre Broby, 12 Ft 1925
Niels Peter Nielsen              9/8 1873 g  husfader           fodermester         Sønderup     Hornum h
Anne Marie Kirstine Nielsen 3/5 1893 g  husmoder                                    Vinding     Aarhus a
Johannes Nielsen                9/12 1912 u barn                                          Gaurslund Vejle a
Otto Holger Nielsen             9/3 1913 u  barn                                           Gaurslund Vejle a    f 1914
Anine Larsine Nielsen          16/9 1915 u barn                                          Gaurslund Vejle a  fejl Brovst Hjørring a
Hans Brodersen Hansen       14/5 1917 u barn                                         Hatting Vejle a
Niels Peter Nielsen               12/5 1920 u barn                                         Jordløse           døde som barn
Marius Nielsen                                     u barn                                         Nørre Broby Svendborg a
Jens Nielsen                                        u barn                                         Nørre Broby Svendborg a
Erik Nielsen                                         u barn                                         Nørre Broby Svendborg a
Karen Marie Nielsen                             u barn                                         Egense Svendborg a

Jeg ser hende sidste gang som fadder hos søsteren Pouline i 1931 opsl 48  Sorterup Sorø a, da boende i Risbjerg i Reerslev sogn
Hun var altså fulgt med familien til Sjælland, jeg har ikke fundet hende konfirmeret og heller ikke i Ft 1930
Håber en af jer kan hjælpe mig med hende.
På forhånd tak
Niels Ole

Mette Lund

Hej Niels Ole

Det kunne være din Anine her i FT-1940 i Kirke Helsinge, selv om fødselsdatoen ikke passer.

https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=229236#229236,43385053.

Mvh.
Mette


Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Niels Ole Rask


Tusind tak Mette og Gitte
For Ft og vielse. og et par børn dukkede op også.
Det kunne se ud som de er blevet begravet i Kirke Helsinge
Det var dejligt at få med også-
Så mangler jeg kun Niels Peters børn i 3, kuld, men de er jo lidt for nye til disse sider, så det overvejer jeg lige hvordan jeg griber an.
Tak og hilsen
Niels Ole