Opdateringer til Legacy deluxe

Startet af charlotte w vestergaard, 12 Okt 2022 - 07:27

Forrige emne - Næste emne

charlotte w vestergaard

Hej  :)
Jeg overvejer at købe Legacy deluxe programmet, men har lige et par spørgsmål først.
Hvis jeg nu køber Legacy deluxe, kan se den seneste udgave er 9.0 , kan det så passe at man skal betale for opdateringer når der kommer nye?
Og hvis man så i givet fald ikke har råd til at betale for opdateringer, holder programmet så op med at virke?
Lidt pinligt at måtte spørge om, men pengene er meget små herhjemme, så hvis jeg skal ønske mig legacy deluxe i julegave, er jeg nødt til at være sikker på at det ikke bare bliver noget jeg bruger en masse tid på, og så må droppe ved en evt. opdatering til ny version pga. pengene...
Mvh Charlotte

Anne Marie Holck

Legacy 9 Deluxe koster 29,95 US$. Det, du køber, er egentlig blot et kundenummer, som låser alle Legacys funktioner op. Du kan altså bruge den gratis version og taste alt ind, du måtte finde om di  familie i den. Når du så synes, at du kender programmet godt og har lyst til at få hele paletten af funktioner, så køber du og taster kundenummeret ind og alt er godt. Du skal altså ikke downloade noget nyt. Alle dine data er intakte.

Du betaler for Deluxe til Legacy 9 den ene gang og de opdateringer, der kommer løbende - og det gælder ligeså længe, som du har lyst til at bruge Legacy 9 (man kan til dato stadig downloade alle tidligere versioner af programmet, men man kan kun købe Deluxe til Legacy 9).

Du skal betale igen for Deluxe, når der engang kommer en Legacy 10, hvis du får lyst at opgradere til de nye funktioner, der måtte komme i den. MEN du behøver ikke, og du kan fortsætte med at bruge Legacy 9, som du plejer. Vi har stadig brugere på både Legacy 7 og 8 her i DK, selvom Legacy 9 nu er den aktuelle version. Klik på links under mit navn, så kan du få flere informationer.

charlotte w vestergaard

Tusind tak for dit meget uddybende svar :-)
Jeg gjorde som du foreslog. Og nu har jeg bagefter købt deluxeudgaven, det var vist lige det jeg ledte efter, så skal jeg bare have fundet ud af alle tingene i programmet. Jeg forsøgte at flytte alt det jeg havde lavet i My family Tree, ved at eksportere ged.com filen, men den har vist blandet det sammen med noget fra nettet, for der er lavet om på en del af navnene osv.
Så jeg tager dem enkeltvis og lægger ind istedet.
Mvh. Charlotte