Brønderslev lægekreds - 1960

Startet af Christian Konstmann Autzen, 29 Aug 2022 - 14:47

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Jeg kan se, at Elvira Josefine Kristine (Karlberg - ikke Kaulber) gift Hansen, som er født 8. marts 1876 (i Købehavn Frederiksberg sogn, opslag 367) synes at være død i Brønderslev lægekreds den 21. juni 1960:

https://dodsregister.dk/Infopage.aspx?id=K730rctNZjb+4/oRJqNd3g==

Men jeg har ikke kunnet finde hendes død i kirkebøgerne for hhv. Vester Brønderslev og Øster Brønderslev sogne.

Er der flere sogne i Brønderslev lægekreds, hvor hun så kunne findes ?

Med venlig hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Aksel Koplev

Brønderslev lægekreds dækker et betydeligt område i Vendsyssel. Med digdag.dk som kilde, dækkes Tårs og Løkken i nord. Pandrup i syd og langs kysten næsten til Fjerritslev der dog ikke er med.

Hilsen

Aksel

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Christian Konstmann Autzen

Hej Gitte

Tusind tak for svaret - jeg ved ikke, hvordan du kunne finde hende i Købehavn, når nu hjemmesiden Dødsregisteret har hende som død i Brønderslev lægekreds.

Manden Aage Ole Johannes Hansen må vel så stadig leve (?).

Også tak til Aksel - men Gitte sparede mig så hestearbejdet med at gennemgå nærmest alle kirkebøger i Vendsyssel.

De bedste hilsener
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Christian Konstmann Autzen

Hej Gitte

Tak for den oplysning, som så gav mig svar på flere spørgsmål.

PS: Jeg troede jeg havde googlet nok, men så åbenbart ikke alligevel.

Mange hilsener
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.