Billedservicen er ude af stand til at ....

Startet af Arne Møhler, 06 Jul 2022 - 14:20

Forrige emne - Næste emne

Arne Møhler

Hej

Jeg kan pludselig ikke få vist sider i

https://www.sa.dk/da/brug-arkivet/arkivalieronline-se-originale-dokumenter-paa-nettet/

ligegyldigt om det FT eller KB.

Jeg får et lille vindue med teksten"SA.dk siger  Billedeservicen er ude af stand til at servicere din forespørgsel lige nu -prøv igen senere."

PC'en har WIN 7 og det hele fungerede i week-enden. Desuden; jeg får ikke den melding på en gammel XP PC.

Hvad skal jeg gøre?

Eller hvad mangler jeg?

VH
Arne Møhler

SusanneAndersen

Jeg oplever det samme - det kom pludseligt i aftes, da jeg havde en side i kirkebogen åben, men så kunne den ikke vise den næste side - og jeg får samme besked i dag: prøv senere...
håber, at nogen kan hjælpe...
vh Susanne Andersen

Michael Wadsholt

Jeg har haft samme problem siden i går eftermiddags. Det er på Chrome som jeg normalt bruger, men på det gamle Explorer som stort set ikke kan bruges  til noget mere, er der ingen problemer  ???xxx

SusanneAndersen

Nu virker det hos mig igen - måske fordi jeg slettede cookies og genstartede - eller også har en anden løst vores problem. Dejligt.
vh Susanne

Michael Wadsholt

Kort tid inden jeg skrev mit indlæg havde jeg prøvet og der virkede det ikke endnu, men nu virker det pludselig også her. Jeg havde også tænkt på at slette cookies, men det virker nu uden at jeg havde fået det gjort. Så der har nok siddet en og arbejdet med fejlen.

Arne Møhler

Hej Susanne og Michael.

Dejligt at det virker hos jer, for det gør det ikke her.
Underligt !?
VH Arne

Jan Bundgaard Pedersen

Hej

Håber snart de for løst problemerne. Har, som mange andre her, haft problemet i 2 dage nu. har ikke kunne løse problemet ved at slette cookies og genstart. Har faktisk prøvet 3 gange :-)

mvh Jan Bundgaard Pedersen
Med venlig Hilsen

Jan Bundgaard Pedersen

Kaja Voldbæk

Virker stadigt ikke - har prøvet alt muligt - og alle andre sourcer! Kaja

Britta Hansen

Se status på Driftsinformation - Rigsarkivet

Arkivalieronline
Digitaliserede arkivalier online
06/07-2022 Vi oplever i øjeblikket driftsproblemer på Arkivalieronline og arbejder på at løse fejlen
Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Pernilla Rosa Eliasen

Virker stadigvæk ikke. Haft problemer 1 døgn nu
Pernilla Rosa Eliasen

Inger Buchard

Redaktør på DIS-Wiki

Jan Bundgaard Pedersen

Nu virker det... Hurra

Jan Bundgaard Pedersen
Med venlig Hilsen

Jan Bundgaard Pedersen

Inger Sørensen

mit AO har ikke virket hele dagen her 8/7.
Virker det hos jer andre i dag?

Mvh
Inger Sørensen

Britta Hansen

Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com