For alle > AneEfterlysning

Børn af Thomas Mortensen f 1870-1890, Gislum Gislum h Aalborg a

<< < (3/4) > >>

Niels Ole Rask:

Hej igen
Jeg er kommet nogenlunde i mål m nr 12 Jacob Mortensen, han døde i Ikast 3/12 1974, og blev begravet på Ikast Østre kirkegård
Jeg fandt hans kone død i 1967, og han var efterlevende, og søgte så på gravsten.dk, og der var han.
Her var hans søn Thomas også begravet.

Men jeg søger stadig nr 8 Martin i ft 1940 eller død i Aalborg, her var han i 1930

Og død for nr 11 Thomas, han var stadig i Vordingborg 1940.

På forhånd tak
Niels Ole

joan vammen:
Martin Mortensen dør 22 maj 1937 Da bor han Finsensvej 9 Aalborg og bliver begravet på Almen Kirkegården Findes under Ansgar sogn Aalborg.
Den yngste døn Anton Marinus Mortensen født 23 august 1890 kommer i pleje hos Anders Madsen i Bygum Østerbølle sogn og dør 5 maj 1899

Niels Ole Rask:

Hej Joan
Tak for det, så fik jeg Martin Mortensens død med også.
Så kan jeg godt forstå han ikke dukker op i FT 1940
Er du i familie med ham? jeg er jo ikke direkte, det er mine svigerinder, der er tipoldebørn af hans bror Johannes.
Nu er det det kun Thomas jeg mangler at komme i mål med, ja og så deres halvsøster Ane Kirstine Thomassen, men hun har
sin egen tråd
Tak og hilsen Niels Ole

joan vammen:
Hej Niels Ole Ja jeg er i familie Thomas Mortensen er min tipoldefar. Hans søn med Ane er Morten Thomsen, min oldefar og bror til Ane Kirstine Thomassen, som jeg stadig har besvær med at finde. Så jeg har en del om familien.
Hvis du går ind på arkiv så er der billeder af skrædder Thomas Mortensen i Vordingborg. Han var i byrådet kan jeg se. Jeg kan finde hans børn men ikke hvornår han er død.
Venlig Hilsen Joan

Niels Ole Rask:

Hej Joan
Jeg har efterhånden også samlet en del om Thomas Mortensen og hans familie, nok også mere end jeg plejer, men jeg
synes det var spændende med hans 4 ægteskaber.
Mener at huske at din oldefar Morten Thomassen havde en del børn, han var så vidt jeg husker i pleje hos en faster.
En Ane Kirstine Thomassen rejste til USA i 1882, det kan være hende, men det spor er jeg ikke kommet videre med.
Hilsen Niels Ole

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version