Opgradering af WinFamily 6.02

Startet af Carl Pedersen, 20 Maj 2022 - 16:38

Forrige emne - Næste emne

Carl Pedersen

Er Winfamily stadig aktivt i markedet.

For ca. 30 dage siden reflekterede jeg på en meddelelse/opslag på Internettet på Winfamily hjemmeside.
Der var tale om at man formedelst 100 Kr. kunne opgradere sit  Winfamily 6.02 til en opdateret udgave af Winfamily 6.02 hvis man i forvejen, fra tidligere, havde en aktiv licens til winfamily 6.02.  Det nye 6.02 skulle være opdateret med hensyn til Windows 11 især.
Man kunne ikke uden videre indbetale de 100 kr. men skulle sende en meddelelse til rettighedshaveren, som så ville meddele hvordan og hvorledes man skulle indbetale de 100 Kr.
Jeg kontaktede i henhold til hjemmesidens anvisning, men har nu 30 dage senere intet hørt.
Jeg har downloaded det opdaterede Winfamily 6.02 og der funktionerer fint, men det kan ikke generere udskrifter.
Dertil mangler jeg en kode som jeg skulle få efter fremsendelsen af omtalte 100 Kr.
Er der noget jeg har misforstået eller har den store stilhed sænket sig over Winfamily?
Informationer modtages med tak især om hvordan jeg får programmet til at lave udskrifter,

Bente Wanning

#1
winfam 10

https://slaegt.dk/kom-i-gang/for-du-begynder/programmer/slaegtsprogrammer-beskrivelser/winfamily/   

Jeg bruger winfam 6.02 og skriver aldrig ud. Jeg bruger klippeværktøj til siden og gemmer den på pc og derfra kan jeg så skrive ud.

Jeg bruger winfam 10 lidt. Som jeg købte med licens
Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Carl Pedersen

Kære Bente Wanning Møller Poulsen

Tak for din interesse for mit problem.
Desværre tror jeg vi misforstår.
Lige så snart jeg forsøger at lave en aneliste / eller liste af efterkommere, under udskrifter, kommer der ingen tekst men blot en fejlmeddelelse der siger  "Range error"
Der er altså ingen tekst jeg kan klippe med "klippeværktøjet" !!!!
Hvad er det for en tekst du siger du klipper og hvor finder du denne klipbare tekst?
med venlig hilsen
carl