Hvor blev Egon Haarh Larsen født.

Startet af Jørgen Chr., 18 Maj 2022 - 18:02

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Chr.

Hej derude.

Er det muligt, at en af jer derude kan hjælpe mig.  Jeg har prøvet på at finde, hvor Egon Haahr Larsen blev født og eventuelt oplysninger om hans vielse men uden resultat. 

Det eneste, jeg ved, er, at han skal være født 24.01.1937 og død 10.09.2006 i Københavns Amt, Roskilde Domsogn.

De venligste hilsener.

Jørgen

Inger Toudal

Han er født i Alslev sogn, Ribe amt.

- fundet på https://www.danishfamilysearch.dk/search/

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal


Jørgen Chr.

Kære Inger og Gitte.

Fantastisk.  Hvordan (jeg var lige ved at bande, ha, ha) kan I svare så hurtigt.  Her har jeg gamle mand brugt laaaaang tid at lede i uden resultat.  Nå, jeg er meget lykkelig og taknemmelig for jeres venlighed, hjælpsomhed og kunnen, for så kan jeg komme videre, hurra.

De venligste hilsener og selvfølgelig skal I hver have et kæææææmpe knus.

Jørgen

Jørgen Chr.

Kære alle.

Jeg vil også blive meeeeeget glad for oplysninger om hans vielse, selvom jeg desværre ikke kender konens navn..  Derfor er det nok umuligt at finde, da han sikkert må være gift efter 1960.  Trods det, så har jeg ledt.

De venligste hilsener.

Jørgen

Jørgen Chr.

Kære alle jer derude.
Kære jer, der har læst mit indlæg.  Min undskyldning her gælder især alle jer.

Min undskyldning går især på, at jeg godt var klar over, at mit ønske gjaldt personer, der eventuelt var døde eller nulevende efter 1960 (sidste udkald for at kunne benytte de indlæste kirkebøger) men, min ivrighed for at finde de ønskede oplysninger tog desværre overhånd.  Jeg beder jer venligst undskylde mig mange gange, at jeg har ulejliget jer.

Jeg har dog ikke ligget på den lade side selv, især ikke efter Gitte oplyste mig om de tre par aner til Egon Haahr Larsen.  Jeg ved ikke, hvorfor jeg i denne "sag" skal have så stort besvær med selv at finde oplysninger til brug i min slægtsforskning angående denne familie.  Jeg har nemlig ihærdigt søgt efter vielserne for bare en af de tre familier, som Gitte så venligt har oplyst mig om, dog desværre uden resultat.

Hvis I derfor ikke er vrede på mig og fortsat har lyst til at prøve at hjælpe mig, så ændrer jeg hermed mit indlæg i overensstemmelse med, hvad jeg har fortalt ovenfor.

Endnu en gang.  I bedes venligst undskylde mig min brøde.

De venligste hilsener.

Jørgen


Jørgen Chr.

Kære alle.

Dette blot for at meddele at hele "sagen" er løst fra min side.

Tak til de implicerede for jeres venlighed og hjælpsomhed.

Jørgen

Jørgen Chr.

Kære alle.

Jeg var for hurtig i min udmelding, idet jeg stadig ikke har fundet ud af, hvor og hvornår Egon blev viet.  Det er nok ikke muligt, at finde ud af det.  Jeg kan i hvert fald ikke.

De venligste hilsener og jeg ønsker jer alle en rigtig god weekend med forhåbentlig ikke for meget regn.

Jørgen

Svend Aage Nielsen

Hej.
Jeg mener i sin tid at have fundet hans vielse i denne slægtsbog:
Haahr.  Peter Helt Haahr: Slægten Haahr. 1979. 351 s.
Desværre har jeg ikke fået noteret sidetallet.

Mvh
Svend Aage Nielsen

Jørgen Chr.

Kære Svend Aage.

Tusind, tusind tak for dit dejlige svar.  Hvis du ville kunne høre mig, så ville du høre mig råbe et højt hurra.  Du er simpelthen en guttermand.  Min dag er reddet, og nu kan jeg fylde flere skønne oplysninger på mit "træ" (som jeg kalder "mit diagram").

Også tak fordi du sendte mig en besked på e-mail via Danske Slægtsforskere.  God ide.

Jeg vil nu lede efter den af dig nævnte slægtsbog.  Tak, tak, tak for din venlighed og hjælpsomhed.

De allervenligste hilsener og rigtig god weekend.

Jørgen

Jørgen Chr.


Jørgen Chr.


Jørgen Chr.

Kære alle.

Mine to sidste svar er kun en prøve, hvorfor de ingen betydning har.

De venligste hilsener.

Jørgen