Kolonne 2 i diverse emneoversigter

Startet af Verner Bentsen, 30 Okt 2010 - 22:40

Forrige emne - Næste emne

Verner Bentsen

Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre, men hvis det kan , er det så besværligt?

Jeg tænker på, om det var muligt at flytte "NY" ikonet ud i kolonne 2, i stedet for de ikoner, man selv kan indsætte her.

Det eneste ikon, jeg har set, som kunne være relevant i kolonne 2, er ikonet, som moderator bruger, når et emne er flyttet.
Men der skrives altid i emnet "Flyttet" og så er emnet yderligere vedhæftet en hængelås, så det "Flytteikon" kunne godt undværes.

Det ville være rart, at være fri for alle de "NY" ikoner, der er spredt ud over hele siden og få dem samlet i 1 kolonne.

Mvh Verner

Morten Hovedskov Nielsen

Jeg er ellers begyndt at bruge spørgsmålstegnet når jeg har et spørgsmål og tommel op (eller ned) når det er løst (eller ikke).
Man kan jo ændre ikonet ved at redigerer første besked i tråden. Så det ville jeg da være ked af.
Med venlig hilsen

Morten Hovedskov Nielsen
5690 Tommerup

Poul G. Michelsen

Jeg er også gerne at ikonet i kolonne 2 fjernes.
For mig virker det kun som et middel til. at nogle kan påkalde sig større opmærksomhed end andre.
Brug af ikoner i kolonne 2 er for mig det samme som at "råbe", d.v.s. skrive med store bogstaver, som normalt er ildeset i div. fora.
Med venlig hilsen
Poul G. Michelsen

Lauge Jensen

Hej

På mig virker de også forstyrrende og tager opmærksomheden fra emneoverskriften i oversigten.
Overskueligheden er betydelig ringere nu end i det gamle forum.

I starten af diskussionen her om det nye forum, blev de mange ikoner og tegn vist engang kaldt for "Julepynt".
Selv om vi nu nærmer os jul, må man for min skyld hellere end gerne rydde op og fjerne nogen af dem.

Hilsen

Lauge

Verner Bentsen

Hej

Jeg mener også, at hvis kolonne 2 ikke kan bruges til "NY" funktionen, eller noget andet nyttigt, så burde den fjernes.

Så ville der da blive "ryddet lidt op" på siden og der ville blive lidt mere plads i "Overskrift" kolonnen.

Der er ikke for meget plads i forvejen. Kun ca. 40% af emnelinien, bruges til "Overskrift".

Mvh Verner

Arne Feldborg

Jeg så også gerne, at "Ny" ikonet blev flyttet, det er faktisk lidt distraherende som det er nu. Ikonerne i række 2 må man for min skyld også gerne fjerne helt.

Jeg så også gerne at "Overskrift" kolonnen på gruppeoversigteren blev væsentligt bredere, så skærme i bredformat blev udnyttet noget bedre (dette har jeg iøvrigt nævnt før).

Altsammen noget der kun kræver små ændringer, men som på sigt vil gøre vedligeholdelsen af systemet mere besværligt. Det er så en overvejelse de ansvarlige man må gøre sig, og som de gerne må komme med en tilbagemelding på.

mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.