Borgerlig vielse i Kjellerup i 1931 - Charles Peter Kirkegaard

Startet af Christian Konstmann Autzen, 02 Maj 2022 - 12:41

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Desværre har jeg forlist mit link til borgerlige vielser - og derfor ønsket om hjælp til at finde en borgerlig vielse i Kjellerup den 30. oktober 1931 mellem Charles Peter Kirkegaard og Agnes Rasmine Storgaard.

Oplysningen om vielsen findes ved deres søn Vagn Kirkegaards dåb i 1932 i Alentofte, Hørup sogn i Viborg amt:

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?bsid=165092#165092,27731373

Nederste indførsel, hvor også ægteparrets fødselsdatoer oplyses.

Men var Kjellerup en kommune - jeg synes ikke at kunne finde denne kommune (?).

Jeg håber, at vielsesoplysningen kan give mig navnet på fødesogn for både Charles Peter Kirkegaard og Agnes Rasmine Storgaard.

Ifølge en Kirkegaard-efterkommer (som jeg snakkede med i fredags), så skulle netop denne kirkegaard ikke være i anerækken med Søren Kirkegaard; men det håber jeg så at få tjekket senere.

PÅ forhånd tak
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Britta Hansen

Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com


Christian Konstmann Autzen

Hej Britta og Gitte

Tusind tak - så kan jeg komme videre  :)

Mange hilsener
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.