Hej Christina
Jeg kan forstå på dig, at du vel har hele din slægt allerede, men så vil se, om der dog ikke kunne være et par generationer mere tilbage i tiden et eller andet sted, eller måske at du kan rette op på en fejl, som du kunne have begået i fortiden.
MyHeritage er givet en glimrende ting, ikke mindst automatisk tilkopling af personer - som dog altid skal eftertjekkes endog særdeles grundigt.
Når nogen efterspørger My Heritage som værktøj, så tyder det på mig, som personer, som har mere end rigeligt med midler (- læs: penge) på lommen.
Slægtsforskning i dag er betydeligt nemmere end tidligere, alt ligger næsten på nettet - så det er bare at gå på opdagelse. Og kan man ikke selv finde noget, så lægger man bare spørgsmålet på Forum gruppen her, så kommer gode hjælpere straks med hjælpen, måske endog med henvisning til My Heritage.
Jeg bruger Brothers Keeper (købt for 500 kr., som min desværre nu afdøde mor forærede mig for at få mig igang med arbejdet) og har gjort det i næsten 15 år, og jeg har efterhånden 30.000+ navne i mit arkiv. Og der kommer givet flere til.
Har du pengene - så køb abonnement på My Heritage. Ellers und dig selv og din familie en forlænget weekend et eller andet sted for pengene, og fortsæt på gammel vis med din slægtsforskning.
Min kone og jeg har valgt den billige løsning, og nyder så nogle dejlige måneder i sydens sol hvert år (nu gennem 20 år) - dog undtaget i corona-året 2020.
Hilsen
Christian